StellHell Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Vem fan bryr sig? Och hur i helvete kan man vara en n00b på ett forum? Kan man inte skriva om man är över 1000member strecket(som speeder förövrigt sabbade totalt.. ) Tycker det här är en riktigt dum diskution.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Sen tyckte jag att det var länge sen jag såg Okka på forumet, välkommen tillbaka. Diggar dna fullt seriösa inlägg. Haha, tack! Jag har varit på konfirmationsläger i en månad och direkt efter for jag på semester, sen nu har jag varit i skellefteå en vecka. Håller med lite om StellHell, när jag ser hans avatar och sigg så tänker jag på låsning och sex (haha!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hihihi, vet inte om stellan tycker om det här men varje gång jag ser Stells avatar / sigantur förväntar jag mig att tråden strax låses... Stell! Hur många trådar har du inte låst som jag tyckt om? Sen när jag läste den här topicen kom jag att tänka på att jag själv är ny medlem, men - jag är väl seriös?? Om jag visste att sajten fanns skulle jag blivit medlem någon gång under hösten -03, det är säkert! Räknas jag till n00bsen för att jag inte är "gammal" medlem? Jag har väldigt sällan skrivit något oseriöst eller sådant jag inte läst igenom minst en gång innan jag postade det. Med undantag från den där munkar-topicen jag ville dra igång igen... men den var ju rolig så jag tänkte att den inte skulle skada att tas upp igen... men även denna tråd låstes av StellHell. Stell! Bli inte arg! Sen tyckte jag att det var länge sen jag såg Okka på forumet, välkommen tillbaka. Diggar dna fullt seriösa inlägg. Nu måste jag dra o bada, hör jag. Men jag kanske editar denna när jag kommer tillbaka. Bye! Hehe, jag håller inte precis räkningen på hur många topicar som jag har låst i mina dagar men någon måste ju även låsa topicar som folk kommer att bli arga över.. Jag håller mig borta från VC forumet så mycket jag kan för där skulle man lätt kunna låsa över 10topicar per sida.. Jag tycker det är mycket roligare att låsa topicar som gör att folk blir vansinniga.. Fight! @ Okka: Sex? wtf? Du menar väl inte att du.. jag.. ... Iiiiiiik.. *MAMMA* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 @ Okka: Sex? wtf? Du menar väl inte att du.. jag.. ... Iiiiiiik.. *MAMMA* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! Haha, joo det också...men - uhm... Man kan ha sexuellt umgänge utomhus utan att bli sjuk.. Inget går upp mot en liten kärleksstund på stranden eller i en liten glänta i skogen.. BEVIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Haha, joo det också...men - uhm... BEVIS! Hehe, jaha.. Du menar så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Det kommer väll lägga sej när Sa har funnits i butiken ett par månader..skulle jag tro 3. Är trevlig på forumet, men skickar konstiga PM till Funny om väldigt udda sexpositioner och sin facination för fladdermöss. Fy fan va bäst Funnyline Redigerad 15 augusti, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det kommer väll lägga sej när Sa har funnits i butiken ett par månader..skulle jag tro Sen kommer ju nya vågen när SA slår till mot PC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Och sen lär det bli tidvattensvåg när/om GTA: Crime Online kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Sen blir det översvämmning när när..jag vet inte när men det kommer det bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 3. Är trevlig på forumet, men skickar konstiga PM till Funny om väldigt udda sexpositioner och sin facination för fladdermöss. lol funnylin du har bästa humorn bland modsen (ta inte illa upp ni andra) men du ska alltid ha med lite humor när du låser en topic eller nåt inte bara *CLOSED* / *LÅST* det gillar jag extremt mycket med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Räknas jag till de mer seriösa/trevliga? Förövrigt så håller jag med dempaboy Men ta inte illa upp alla andra, ni är lika snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Kan man inte skriva om man är över 1000member strecket(som speeder förövrigt sabbade totalt.. ) Hrmm... Mjo eller jao... Min lilla Poison, den minns jag. Det är nog tack vare 1000-membersgrejen som någon kommer ihåg mig över huvud taget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Räknas jag till de mer seriösa/trevliga? Jupp!(...Du gillar skräckfilm och Fantasy...då klassas du automatiskt som oerhört seriös i min hjärna). Ett stort plus är ju även att du inte skapar topicar i stil med: "Hjälp, min hjärna krymper när jag häller vatten på den" Eller: "Fan vad jag hatar den där Funnylin" Det räcker för mig! funnylin du har bästa humorn bland modsen (ta inte illa upp ni andra) Säger du så när dom andra modsen ser det kommer dom säkerligen attackera mig med okorrekt formulerade PM med Arabiska symboler! (Tack btw) P.S Men det går bra att muta mig! Redigerad 16 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Känns lite konstigt att gå in på forumet nu. När man kollat alla nya posts känns det som allt står stilla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) GAAH! Funnylin utan blått i sista stycket...eller har det bara blivit nått fel på min dator? Redigerad 17 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 funnylin du har bästa humorn bland modsen Han är tamej fan en av de med bäst humor på hela forumet, enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Får höra om jag är trög/schysst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Får höra om jag är trög/schysst? Jag skulle också gärna vilja veta vad ni tycker om mig. Angående dig greenis så är du absolut på plus ur min respektsynpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Jag därimot vill inte veta vad ni tycker om mig.. Skulle inte klara av at höra sanningen.. :'( ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Han är tamej fan en av de med bäst humor på hela forumet, enligt mig Håller med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts