Jump to content

Mitt i tomheten...

Speeder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Sen tyckte jag att det var länge sen jag såg Okka på forumet, välkommen tillbaka. Diggar dna fullt seriösa inlägg. >_<

Haha, tack! Jag har varit på konfirmationsläger i en månad och direkt efter for jag på semester, sen nu har jag varit i skellefteå en vecka.

Håller med lite om StellHell, när jag ser hans avatar och sigg så tänker jag på låsning och sex (haha!).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hihihi, vet inte om stellan tycker om det här men varje gång jag ser Stells avatar / sigantur förväntar jag mig att tråden strax låses... Stell! Hur många trådar har du inte låst som jag tyckt om? :(

Sen när jag läste den här topicen kom jag att tänka på att jag själv är ny medlem, men - jag är väl seriös?? Om jag visste att sajten fanns skulle jag blivit medlem någon gång under hösten -03, det är säkert! Räknas jag till n00bsen för att jag inte är "gammal" medlem?

Jag har väldigt sällan skrivit något oseriöst eller sådant jag inte läst igenom minst en gång innan jag postade det. Med undantag från den där munkar-topicen jag ville dra igång igen... men den var ju rolig så jag tänkte att den inte skulle skada att tas upp igen... men även denna tråd låstes av StellHell. Stell! Bli inte arg!

Sen tyckte jag att det var länge sen jag såg Okka på forumet, välkommen tillbaka. Diggar dna fullt seriösa inlägg. >_<

Nu måste jag dra o bada, hör jag. Men jag kanske editar denna när jag kommer tillbaka. Bye!

Hehe, jag håller inte precis räkningen på hur många topicar som jag har låst i mina dagar men någon måste ju även låsa topicar som folk kommer att bli arga över.. Jag håller mig borta från VC forumet så mycket jag kan för där skulle man lätt kunna låsa över 10topicar per sida.. Jag tycker det är mycket roligare att låsa topicar som gör att folk blir vansinniga.. Fight!

@ Okka: Sex? wtf? :):huh: Du menar väl inte att du.. jag.. ... Iiiiiiik.. *MAMMA* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3. Är trevlig på forumet, men skickar konstiga PM till Funny om väldigt udda sexpositioner och sin facination för fladdermöss.

lol ;) funnylin du har bästa humorn bland modsen (ta inte illa upp ni andra) men du ska alltid ha med lite humor när du låser en topic eller nåt inte bara *CLOSED* / *LÅST* det gillar jag extremt mycket med dig >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räknas jag till de mer seriösa/trevliga? :wub:

Jupp!(...Du gillar skräckfilm och Fantasy...då klassas du automatiskt som oerhört seriös i min hjärna).

Ett stort plus är ju även att du inte skapar topicar i stil med:

"Hjälp, min hjärna krymper när jag häller vatten på den"

Eller:

"Fan vad jag hatar den där Funnylin"

Det räcker för mig!

^_^

funnylin du har bästa humorn bland modsen (ta inte illa upp ni andra)

Säger du så när dom andra modsen ser det kommer dom säkerligen attackera mig med okorrekt formulerade PM med Arabiska symboler!

(Tack btw)

P.S Men det går bra att muta mig!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...