kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Hmmpf.. Ingen påminner om mig.. *Går och tjurar i ett hörn tills jag blir bortglömd* Men, Kalan han är så snäll och så glad precis som du stellis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Bah, StellHell är unik. Finns bara en. Tacka fan för det.. *j/k* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Bah, StellHell är unik. Finns bara en. Tacka fan för det.. *j/k* Haha, wörd. Nog med smör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Bah, StellHell är unik. Finns bara en. Tacka fan för det.. *j/k* Tack.. *pussen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Bah, StellHell är unik. Finns bara en. Det finns väl bara en av alla? Det skulle bli lite creepy om det sprang runt massor Funnylin's överallt...tro mig...oh yeah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det finns väl bara en av alla? Det skulle bli lite creepy om det sprang runt massor Funnylin's överallt...tro mig...oh yeah... Det skulle iaf bli väldigt blått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Det skulle iaf bli väldigt blått... och väldigt osäkert Redigerad 5 augusti, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Det skulle iaf bli väldigt blått... nej det skulle bli funny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Själv ligger jag under 1000 gränsen vad jag kan förstå men jag kan dock erkänna att jag inte bidrog med mycket på den tiden. Jag registrerade runt julen 2002 tror jag men höll mig utanför diskussionen till hösten 2003. Varför? Ja jag var väl omogen osv, varför nu det skulle hålla mig tillbaka. Anledningen till att många nya medlemmar är som de är vet jag nog svaret på. Jag tror inte många går med i ett forum och tänker "Ja vad trevlig tatt diskutera kring detta spelet och höra andra människors åsikter". Visst undantag bekräftar regeln men 9 av 10 tänker nog snarare såhär. "Åh jag kom på en idee, värsta smart jag är, hur ska så många människor som möjligt få göra om den? Ja ett forum!" eller "Gaah vilket svårt uppdrag, hur gör man? Orkar inte söka på Google, GtSajtens forum där vet dom säkert" eller "Åh vad tråkigt med The Sims, fan vad förbannad jag e! eller "Måste synas! Gaaah MÅSTE SYNAS!" Upson proud member of the below 1000 gang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Du reggade dig 11 Jan 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ja men två veckor seanre förlåt mig Någonstans där var det... reggade väl precis efter dig vill jag minnas? Runt 5 nummer mellan oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 tusan, nära att jag kom med i "under 1000 gänget" 40 medlemmar ifrån men jag hoppas ni inte tycker att jag är en "1000 utrops/ fråge tecken noob" bara och att ni gillar mig här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Du är ju med bland en av de schyssta medlemmarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Du är ju med bland en av de schyssta medlemmarna Jupp. Själv ser jag inga problem med dom nya medlemmarna såvida dom inte gör något av följande. 1. Postar 7 onödiga topicar på rad om samma sak. 2. Är allmänt otrevlig. 3. Är trevlig på forumet, men skickar konstiga PM till Funny om väldigt udda sexpositioner och sin facination för fladdermöss. P.S Vad spelar några siffror för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Stämmer Och jag reggade mig långt innan dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ja... hurså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 WOW det här var verkligen en onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 1448 medlemmar för sent, ajdå...vilken n00b jag är (första gången i mitt liv jag skriver n00b (oops, andra)). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Bah, StellHell är unik. Finns bara en. Tacka fan för det.. *j/k* hihihi, vet inte om stellan tycker om det här men varje gång jag ser Stells avatar / sigantur förväntar jag mig att tråden strax låses... Stell! Hur många trådar har du inte låst som jag tyckt om? Sen när jag läste den här topicen kom jag att tänka på att jag själv är ny medlem, men - jag är väl seriös?? Om jag visste att sajten fanns skulle jag blivit medlem någon gång under hösten -03, det är säkert! Räknas jag till n00bsen för att jag inte är "gammal" medlem? Jag har väldigt sällan skrivit något oseriöst eller sådant jag inte läst igenom minst en gång innan jag postade det. Med undantag från den där munkar-topicen jag ville dra igång igen... men den var ju rolig så jag tänkte att den inte skulle skada att tas upp igen... men även denna tråd låstes av StellHell. Stell! Bli inte arg! Sen tyckte jag att det var länge sen jag såg Okka på forumet, välkommen tillbaka. Diggar dna fullt seriösa inlägg. Nu måste jag dra o bada, hör jag. Men jag kanske editar denna när jag kommer tillbaka. Bye! Redigerad 15 augusti, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts