Panimala Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Du blev medlem: Joined: 14-May 04 Ljug inte Haha, ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Du blev medlem: Joined: 14-May 04 Ljug inte Han hade en tidigare medlem vid namn Lance Vance Dance... TA INTE UT SAKER I FÖRSKOTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Du blev medlem: Joined: 14-May 04 Ljug inte -- Nu i samband med SA så kommer det massa oseriöst, men sen kanske det har lagt sig ! Om jag minns rätt hade han en annan "medlem/användare" fast han ville byta namn. Men visste inte hur man gjorde så han skapade en ny. EDIT: Pico hade redan dragit orden ur min mun Redigerad 31 juli, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag tycker att det var roligast förra sommaren då var det mer stämning och det komma roliga topics och sånt Uber- W0rd ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 humm.. i SA forumet.. tänk sen när de har släppts.. då kommer ju alla fråga om hur ma klara uppdragen å så... så.. de kommer nog skrivas ett bra tag till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Ja, jag visste inte att man kunde byta namn så jag gjorde en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 ...så om någon mod läser detta så kan ni ta bort den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Överallt på internet har jag blivit mer och mer hatad. Även på gtasajten, irc mm. Men jag skriver nästan aldrig men jag läser nästan allt. Och även jag glider bort från forumet mer och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Du måste ju kolla varför du är hatad och göra något åt det?! Redigerad 31 juli, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Det är väl åldern som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Varför jag tror det är håller jag dock för mig själv. För att du själv bara är typ 13 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Överallt på internet har jag blivit mer och mer hatad. Även på gtasajten, irc mm. Men jag skriver nästan aldrig men jag läser nästan allt. Och även jag glider bort från forumet mer och mer. du är inte hatad av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Finns väl inga topicar som tilltalar just dig.. Du kanske inte spelar GTAför tillfället och känner därför att du inte har något att skriva i gtaforumen.. Men vänta du till SA så kommer du nog posta på ordenkligt.. Om inte det funkar så tycker jag du ska testa att ta en paus för då kommer du snart att känna att du saknar forumet.. Stellhell. du har faktist rätt.. tänkt å jobba som psykolog eller nått? jag har faktist vart borta ett bra tag.. men tror det var i förrgår/igår jag gjorde come back.. Å jag SAKNADE forumet *hah* Har installerat VC igen å lirat som tusan idag now im back. (pust) läst igenom denna "tråd". börjar undra om jag räknas som ny? 30 december? 03.. Redigerad 2 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Som många andra i denna topic så tycker jag från Julen 02 till slutet av sommaren 03 var den bästa tiden. Så go stämmning då. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag är relativt ny medlem här, och jag håller med om att det finns massor med oseriösa medlemmar här, iofs så vet jag ju inte hur det var här förut, mer än att stämmningen skulle ha vart mycket bättre... Försöker vara seriös iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag är relativt ny medlem här, och jag håller med om att det finns massor med oseriösa medlemmar här, iofs så vet jag ju inte hur det var här förut, mer än att stämmningen skulle ha vart mycket bättre... Försöker vara seriös iaf... Jävla, jag trodde du hade varit medlem här skit länge du är ju speciel, du påmminer om stellhell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jävla, jag trodde du hade varit medlem här skit länge du är ju speciel, du påmminer om stellhell Hmmpf.. Ingen påminner om mig.. *Går och tjurar i ett hörn tills jag blir bortglömd* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Hehe då har du fel... DU påminner om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts