Speeder Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Nu har jag varit medlem i över ett och ett halvt år. Den senaste tiden har jag "glidit" ifrån forumet lite. Det som gjorde att jag spenderade den mesta tiden här känns borta. det känns så tomt, vad är det som fattas? Ju fler medlemmar det blev, desto värre tycker jag. Eller är det nåt jag inbillar mig? Någonting är det ju som fattas, men jag behöver veta vad. För inte vill jag att detta, om man kan kalla det problem, fortsätta? Är det någon mer här som var här innan det blev mer än 1500 medlemmar som känner denna tomhet? Och är det någon som vet svaret på detta problem? //Anton Olofsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Finns väl inga topicar som tilltalar just dig.. Du kanske inte spelar GTAför tillfället och känner därför att du inte har något att skriva i gtaforumen.. Men vänta du till SA så kommer du nog posta på ordenkligt.. Om inte det funkar så tycker jag du ska testa att ta en paus för då kommer du snart att känna att du saknar forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Mjo, känner nog yttepyttelite likadant.. det beror antagligen på alla forumnybörjare som kommer hit och förstör den goda stämningen... alla är inte så, men de flesta. Särskilt sådana som kommer hit, startar en tråd i SA-forumet som heter något i stil med "ÄTA!!!!!!???????+++", sen ett meddelande typ som "äta suger det likmar ju the sims :"> " och en bild bifogad, antagligen en SA-screenshot (och ja, jag skrev likmar med flit, ifall någon tänkt leka rättstavningspolis). Varför? Dras det nybörjare hit, eller sitter alla med falska personnummer i fickan? Jobbigt är det iallafall. Och något som stör lite, men bara lite, är att det är ofantligt mycket stavfel från många. Inte för att jag får knäck i öronen av det, men det kan vara jobbigt. Ibland. Jag läser alltid igenom vad jag skriver innan jag trycker på Add reply, det borde nog fler göra. Och en sak till (tjatig jag är ) är att folk fortfarande inte förstår vilka regler som gäller i Vardagssnack. Man ser fortfarande många chattinlägg, eller inlägg med bara "ok " i eller liknande.. Nu har jag klagat tillräckligt, tjipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 jag ligger väl lite på mitten av gammal och ny medlem. men jag måste säga att jag kan bli lite irriterad på dom nya medlemarna (stavning?) ibland. som topp3 sa så blir det lite mycket onödiga topicar. jag har för mig att det inte var så när jag kom hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Känner också av det lite grann... Ärligt talat så saknar jag nog Spam- forumet en del. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 jag är inte gammal medlem men eftersom om man skapar ett ondöig oinlägg/topic så får man rätt stor press på sig så jag tror att alla nya medlemmar kommer lära sig snabbt gjorde jag ialla fall Forumet har ju regler men det kanske inte synts så tydligt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag känner lite så också, det är skitstörande med dom nya medlemmarna som stavar fel, och startar onödiga topicar, alla är ju inte så, men dom som väl är det är jobbiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Mjo, känner nog yttepyttelite likadant.. det beror antagligen på alla forumnybörjare som kommer hit och förstör den goda stämningen... alla är inte så, men de flesta. Särskilt sådana som kommer hit, startar en tråd i SA-forumet som heter något i stil med "ÄTA!!!!!!???????+++", sen ett meddelande typ som "äta suger det likmar ju the sims :"> " och en bild bifogad, antagligen en SA-screenshot (och ja, jag skrev likmar med flit, ifall någon tänkt leka rättstavningspolis). Varför? Dras det nybörjare hit, eller sitter alla med falska personnummer i fickan? Jobbigt är det iallafall. Och något som stör lite, men bara lite, är att det är ofantligt mycket stavfel från många. Inte för att jag får knäck i öronen av det, men det kan vara jobbigt. Ibland. Jag läser alltid igenom vad jag skriver innan jag trycker på Add reply, det borde nog fler göra. Och en sak till (tjatig jag är ) är att folk fortfarande inte förstår vilka regler som gäller i Vardagssnack. Man ser fortfarande många chattinlägg, eller inlägg med bara "ok " i eller liknande.. Nu har jag klagat tillräckligt, tjipp. men.. tänk dig första gången du postade på ett forum.. va skrev du då? min första post här..var om gta 3 skulle komma till x-box Vardagssnack är dryg..ja...som en chatt..drygt =( fan de va ju så jäkla schysst med dom typ 1000 först membersen.. humor all day long =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Ärligt talat så saknar jag nog Spam- forumet en del.:"> Sanna ord, med att ta bort det var bäst för alla. (Eller för att få ett seriöst forum iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag tycker att det var roligast förra sommaren då var det mer stämning och det komma roliga topics och sånt Och jag blir som alla andra också jävligt trött på alla "newbies" som gör topicar "ska du äta korv eller pizza med din gubbe" sen skriver dom "jag ska äta pizza, mycket " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 men.. tänk dig första gången du postade på ett forum.. va skrev du då? Jag skrev att Stinger var den härligaste bilen i Vice City. Men grejen är att alla nya medlemmar kommer hit direkt och drygar sig mot de äldre när de äldre talar om vilka regler som gäller här. Och att de laddar upp bilder, missbrukar alla smilies, använder tio utropstecken/frågetecken o.s.v. Det är störande, och nej, jag gjorde inte så. Jag höll mig även till svenska språkets stavnings- och grammatikregler, vilket nya medlemmar (de flesta) är rätt dåliga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 fan va nosig jag var i en av mina första post :"> fan va man blir förbannad på sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Detta är ju bara en enda stor nostalgitråd. Jaja, min start här var så patetisk så jag bara vill förtränga. Var så omogen och dum då. Ni ska vara glada att jag förändrat mig. Eller, skulle nog blivit bannad iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag tycker att det var roligast förra sommaren då var det mer stämning och det komma roliga topics och sånt håller med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Alla kan förändras.. Vi har alla varigt n00bs inom gtasajtens forum.. Och alla var nog ganska pirriga.. Nu säger jag inte att alla nya kommer att bli bättre.. Jag vet till 99% att iaf varannan som joinar nu för tiden skriver 1 post sen blir inaktiv.. Men dom som stannar kvar tycker jag man ska ge en chans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Mycket nostalgi här nu! Men det jag stör mig väldigt mycket på är när nya medlemmar drar upp en topic som är två år gammal och skriver nåt onödigt som "haha vilka noobs!!!!!!!!!!!!!!". Tacka vettja den gamla goda tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Jag skrev att Stinger var den härligaste bilen i Vice City. Men grejen är att alla nya medlemmar kommer hit direkt och drygar sig mot de äldre när de äldre talar om vilka regler som gäller här. Och att de laddar upp bilder, missbrukar alla smilies, använder tio utropstecken/frågetecken o.s.v. Det är störande, och nej, jag gjorde inte så. Jag höll mig även till svenska språkets stavnings- och grammatikregler, vilket nya medlemmar (de flesta) är rätt dåliga på. w0rd Jag blev medlem för... 2år sedan tror jag, då var det iaf ganska bra stämning. Nu när man kollar i gtaforumen så brister man i panik. Alla startar topics om samma saker, alla startar topics om onödiga saker, alla skapar topics med namn som man bara vill ... Ja, vet inte riktigt.. Sen så nyligen var det ju nån ny (griimn) som fick utbrott på att 'vi' säger till dom vad dom gör för fel... Men 'vi' måste ju göra det för att få ett trevligt forum, så vi slipper alla spammtopics, slipper alla jobbiga inlägg, slipper dessa hemska namn på topics... Universalbotten kommer göra dunder succé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Tror att när stormen efter GTA SA har lagt sig blir det mysigt igen. Kanske lite inaktivt, men den aktivitet som finns är iallafall från oss lite mer "slitna" medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 hhmmm... du har nog rätt... Jag börjar iaf bli lite sliten... (: är iaf aktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Tror att när stormen efter GTA SA har lagt sig blir det mysigt igen. Kanske lite inaktivt, men den aktivitet som finns är iallafall från oss lite mer "slitna" medlemmar. Det blir dock inte lika "mysigt" som våren 03... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts