Only_DtoX Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 hej alla! jag är ny på forumet bra detta med en svensk sida istället för alla tyska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Tyvärr, såna här trådar är inte tillåtna här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Hej på dig du Curly stal mina tankar och ord fast jag hälsar väl istället då, så du inte får så dålig instämmning det första du får när du kommer hit.... som jag fick.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Ajustja! Jag hälsade ju inte, så styggt av mig Hej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Välkommen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Välkommen....du kanske bör knola igenom reglerna så du itne gör nå fel --->regler<----- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Öööh, hej.. Sånna här topicar är inte tillåtna och ska du hälsa så får du göra det i vardagssnack.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts