4ce Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Hm. Det började när jag i en övermoddad gtamapp försökte bygga om hermes till en Riktigt snygg Atraktor.. Jag hade gjort om nästan HELA bilen, så vart det bara hjulen kvar.. Jag hade gjort tester, och testkört den vita otexturerade bilen efter varje förändring.. Så gör jag ett par hjul.. *pling* ... ---- Häpp... Så jag ominstallerade gta och slängde epan.. Tänkte, nu gör jag en störtbåge på baggage... Nästan klar, PRECIS sista åtgärden.. *pling* ------ Jaha? Och nu, så fort jag lägger till eller tar bort någonting ifrån en dff-fil så *PLING* så jävla in i helvete! JAG HATAR DET DÄR LJUDET! *pling* *pling* *pling* *pling**pling**pling*! gah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) ta bort det då ? sen fattade jag inte din förklarning.. =/ Redigerad 22 juli, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Behöver Hjälp!!. på gta3. är det nån här som har laddat ner nån fil på en sida som heter följande *Gta3real mod*?? men det har jag. också ladda jag ner den istrallerade den sen var det nått fel da visa bilar vara vanliga 3rd mode vissa var Krit vita varför? nån som har det och det, inte är så så svara. mvh en sur en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Det räcker att du skriver det i 1 topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 jag förstår verkligen hur jobbigt *pling* ljudet är, tror jag har hört det ett antal hundra gånger, jag får damp.... råkade ta isönder mitt tangentbord och fick köpa nytt moddar inte lika mycket längre Ett exempel: ""ok, nu har jag lagt in en mod, känner mig skitglad, jippii äntligen ska jag kunna köra min drömbil"".......loading......-> *pling* "vill du skick felrapport" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Allmänt spamm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Nu måste jag leka moderator och spamma själv men för i helvete använd REPORT OHOHOO KOCKOO och håll käften efter du har gjort det, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts