AE_Dave Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Tänkte leka runt lite i Quake 2s källkoder och ändra lite saker och fixa lite modeller m.m. men... jag får inte upp dom dumma .pak filerna (/baseq2) nån som vet var jag kan hitta ett bra program fördet här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Jag tror jag har ett ska se efter.... Jag vet inte om den hjälper dig.. det var länge sen jag använde den.pakscape.exe Redigerad 22 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 tackar! Den duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 du kan även använda winzip eller winrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helldux Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 thanxx very muCh for this Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 thanxx very muCh for this Hej och välkommen till forumet. Tänk på att inte dra upp gamla trådar om du inte har något vettigt att tillföra. Ju äldre tråd, ju vettigare måste ditt inlägg vara för att det skall vara accepterat att dra upp tråden. //Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Hej och välkommen till forumet. Tänk på att inte dra upp gamla trådar om du inte har något vettigt att tillföra. Ju äldre tråd, ju vettigare måste ditt inlägg vara för att det skall vara accepterat att dra upp tråden. //Vice Dumt egentligen men i det här fallet håller jag med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts