darkjak Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag undrar om GTAMODS ska få ett eget engelskspråkigt forum. Orsaken är att alla inte verkar kunna svara på alla frågor på GTAsajten. Exempelvis har jag i flera månader frågat hur man stänger splines. Dessutom kan engelskspråkiga forum låta folk sammarbeta med större projekt som GTA-moddare från ett enskillt land inte kan göra, som exempelvis min MOD GTA:Dark Angel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Mja, gtaforums är liksom i fronten, så det lär inte komma så många utländska hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Lika bra att försöka. Om GTAmods ska bli internationellt måste de ju ha ett engelskspråkigt forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Lika bra att försöka. Om GTAmods ska bli internationellt måste de ju ha ett engelskspråkigt forum!!! Fråga Hultenius, men jag tror inte han har några såna planer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 det är bra so mdet är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Kan inte Hultan svara på frågan??? Han e ju ledare här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Fråga Hultenius, men jag tror inte han har några såna planer. Tror Hultan sagt att han planerer att göra gtamods internationellt så småningom. Fast det är nog inte högst upp på prioriteringslistan just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts