FerkurZ Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 hehe.......tror Salvatore vinner.........alla gillar ju honom.....OCH det spelar ingen roll om dom är döda......lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Men... Salvatore kan nog få det tufft i omröstningen, han är ju inte ens valbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Fy fan va sämst...Salvatore finns inte med och han är ju grymmast!!! Null vote för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 8-ball? ??? Vilka uppdrag gör man åt honom??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 8-ball? ??? Vilka uppdrag gör man åt honom??? vet itne.....man får ju hjälp av han atta spr'äng båten...så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Fy fan va sämst...Salvatore finns inte med och han är ju grymmast!!! Null vote för mig.. sry...måste ha blivt nått fel jag minns att jag skrve in Salav tore.......sry guys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Man får bara ha 10 svarsalternativ eller nått sånt... Du har 9 men du kanske hade något enterslag i början eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 salvator... men skam att han inte är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 synd att salvatore inte fanns med??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 och Ferkurz varför har du bytt avatar din gamla var bättre med el burro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Happy?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Hmmmmmm luigi ska man bara hålla på med h***r så det blir salvatore!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts