Stora_tomtefar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 (redigerad) Men hur i helvete blev ni så jävla rädda? Jag himmla till med ögonbrynen och drog huvudet bakåt lite, men det var allt. Skrek aldrig eller så... Den med excor...skxso... damen som är besatt utav djävulen visades för mig hade jag fönstret i bakgrunden och undrade vad fan det var som lätt... Men "finn 3 fel" koncentrerade jag mig så mycket på, och jag blev väldigt chokad för jag var rätt nära skärmen... Redigerad 27 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 jag kollade bort från skärmen för tillfället, så jag blev bara "rädd" på grund av att jag råkade ha 5.1 ljudet på typ högsta volym och det var jag inte beredd på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 ajaj, hur ska det gå när/om ni spelar doom3 sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag kommer ihåg nått sånt... Skrev han inte nån varning då? amen jag visste att det var något äckligt, det var typ för ett år sen så höll han på att lägga upp äckliga sider på mirc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ajaj, hur ska det gå när/om ni spelar doom3 sen exakt? dom kommer inte att överleva!! hahaahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Tänk om det sitter en kille med en peacemaker eller något och bara och får värsta koma attacken, jävla sjuk huvud Edit: jävla slickhuvud, för ryck på folk! eh? hur stor är chansen? FREAK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Upfattas det här som stötande material?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 eh? hur stor är chansen? FREAK Vad vill du ditt kötthuvud och chansen är rätt stor, det finns känslig personer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts