skribb Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.htm Hitta 3 fel på bilden..Jävligt svårt må jag säga har hittat 2 hittils.. Du skall straffas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 idd som bara f*n ´8) Wut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Inte vilken tjej som hellst.. Min tjej.. Jamen va trevligt,det måste vi fira!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 De var det vidrigaste!!! Damn jag slog också i armbågen i stolen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Har sett den förut. Så jag vart inte rädd Eller jo.. lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 j*vlar vad man hoppa till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 *Reported* Jag dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) Slog armågen i stolen första gången. Häftig grej ska nog skrämma nån kompis med den Redigerad 24 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 MEN FÖRHELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!! SLUTA LÄGG UPP KIKIA KOPIOR!!!! Ska man inte kunna få vistas på ett forum utan att bli vettskrämd?! blir så in i helvetes förbannad på sånna förbannade skitlänkar!! finns inget värre!!!!!!! http://www.albinoblacksheep.com/flash/kikia1.html Där har ni orginalet iaf... fyfan för sånna länkar alltså!! skriv iallafall under länken "varning för känsliga"... eller så sätter helt enkelt alla admins stop för sådana länkar? kanske vore bättre... ursäkta om ja verkar sur o vissa tror säkert ja leker admin o fan o hans mormor men ja blir bara så jävla sur på sånna förbannade länkar! finns de inte redan 50 andra topics om liknande länkar? urk fan va ja ogillar kikia blääää! *lessen i ögat* Btw: Allt de ja sa nyss ska tas me en nypa salt för ja e trött så in i helvete så ja kanske sa nått ja inte menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) Tänk om det sitter en kille med en peacemaker eller något och bara och får värsta koma attacken, jävla sjuk huvud Edit: jävla slickhuvud, för ryck på folk! Redigerad 25 juli, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Tänk om det sitter en kille med en peacemaker eller något och bara och får värsta koma attacken, jävla sjuk huvud Edit: jävla slickhuvud, för ryck på folk! lite ot me stavas de inte pacemaker? Peacemaker e väl en såkallad välgörare? eller en fredsmäklare? eller de va de du menade kanske hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) ROFLMAO! Va fan är ni för tjejer som blev skraja av det där? Redigerad 26 juli, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ROFLMAO! Va fan är ni för tjejer som blev skraja av det där? inte skarja tror jag inte .. men man kan få hjärt attack om man sitter o letar efter fel och någon bara hoppar fram och gör massa ljud. Kanske inte vi men gamla han hända de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jävlar!!! Vikiken chock! jag kollade jättenoga och så bara AAAAAHHHH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) Elias dvs: Saina såg den, skrek till, gav mig länken via MSN, jag såg den, skrek högre... Det sista man hörde från mig var: "Det finns ju inga jävla fe, WAAAAAAAHHH!!!!" Redigerad 26 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 lite ot me stavas de inte pacemaker? Peacemaker e väl en såkallad välgörare? eller en fredsmäklare? eller de va de du menade kanske hehe kanske jag vet inte, men det är läskigt sånt! Karatemorfar skickade en gång en sån där kärleks dikt man satt och läste se kom hon i exorcisten upp med ett smile på läpparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 kanske jag vet inte, men det är läskigt sånt! Karatemorfar skickade en gång en sån där kärleks dikt man satt och läste se kom hon i exorcisten upp med ett smile på läpparna har oxå sett den...jäävlar en sån chock man får! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 kanske jag vet inte, men det är läskigt sånt! Karatemorfar skickade en gång en sån där kärleks dikt man satt och läste se kom hon i exorcisten upp med ett smile på läpparna Jag kommer ihåg nått sånt... Skrev han inte nån varning då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Men hur i helvete blev ni så jävla rädda? Jag himmla till med ögonbrynen och drog huvudet bakåt lite, men det var allt. Skrek aldrig eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Men hur i helvete blev ni så jävla rädda? Jag himmla till med ögonbrynen och drog huvudet bakåt lite, men det var allt. Skrek aldrig eller så... Vi använde hjärnan, och tänkte väl mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts