JohnnyH87 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Kan någon visa på kartan var man hittar lägenheten som är som badrumscenen i Scarface. Jag kan inte hitta den! Jag fick spelet idag och jag har bara testat det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) Kan någon visa på kartan var man hittar lägenheten som är som badrumscenen i Scarface. Jag kan inte hitta den! Jag fick spelet idag och jag har bara testat det innan. Här Edit: Onödigt stor bild jag tog Redigerad 21 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 scen och scen...bara ett blodigt badrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 För mig är det en hyllning till en av tidernas bästa filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 och jag som itne ens har sett den :"> måset ta å hyra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag har DVD:n. Ett riktigt mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 scen och scen...bara ett blodigt badrum Bara och bara.. Finns ju en sexig motorsåg där i badkaret med ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Tackar! Bara att bjuda igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag vill bara påpeka, det är fel plats du markerade, Skapar1... lägenheten ska finnas på den långa boulevarden längs strandvägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jaså? För mig är den där i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag vill bara påpeka, det är fel plats du markerade, Skapar1... lägenheten ska finnas på den långa boulevarden längs strandvägen... Du måste mena lägenheten man har i början. Jag menar den här lägenheten (med den sexiga motorsågen som stellan sa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag har DVD:n. Ett riktigt mästerverk! Ja har oxå den på DVD!! en av dom bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) "Fuck Gaspar Gomez, and fuck the fuking Diaz brothers! I´m better than those cocka-roaches!" Redigerad 26 juli, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 För mig är det en hyllning till en av tidernas bästa filmer! Håller med till 100%!!! älskar verkligen den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 "Fuck Omar Gomez, and fuck the fuking Diaz brothers! I´m better than those cocka-roaches!" Gaspar Gomez... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 http://www.forumet.nu/album_pic.php?pic_id=5696 där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Här Edit: Onödigt stor bild jag tog vad heter sidan till din bild? jag brukar köra på gta-junkies, f.d. all-vice-city.fr.st men den där bilden har jag inte sett förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) vad heter sidan till din bild? jag brukar köra på gta-junkies, f.d. all-vice-city.fr.st men den där bilden har jag inte sett förr... Jag tror nog du har vart inne på den sidan mååååååååågna gånger eftersom den är från Gtasajten Redigerad 26 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 åh...:">:">:">:"> om jag ska vara ärlig så är jag bara inne på gtasajten.com/forum, inte alls mycket på gtasajten.com... ibland tittar jag lite på gtamods men inte ofta. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts