ERROLS TRUMMA Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Var det någon som var där den 20:onde juli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Nej tack å lov Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 samma här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag förstår Hedesunda är för bondigt!!(stavning) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 nej...det är väll inte vår typ´...vi som är på gtasajten..va ja vet lr ja dom flesta lyssnar nog på nån typa av rock/hip hop och det är väll iten svenne rubins precis ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 nej...det är väll inte vår typ´...vi som är på gtasajten..va ja vet lr ja dom flesta lyssnar nog på nån typa av rock/hip hop och det är väll iten svenne rubins precis ? Nja,min kompis gtagamer lyssnar på typ det mesta som ja lyssnar på. Vi var ditt me min cycel,en käringsnurra me förlängd framgaffel och limpa och ryggstöd!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Nja,min kompis gtagamer lyssnar på typ det mesta som ja lyssnar på. Vi var ditt me min cycel,en käringsnurra me förlängd framgaffel och limpa och ryggstöd!! gtagamer 1 du 2...det rä väll itne dom flesta ? =P då vet vi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Onödigare topic får man leta efter.. Och FerkurZ, lugna ner dig med postandet.. det kan tolkas som spam.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts