Panimala Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 det finns Tibia ettn rligt litet MMORPG man får vapen och går ut och jagar maen man kan även chatta (gratis) www.tibia.com Mu oNline ett mmorpg spel som är som diablo går och chatta å så (gratis) www.muonline.com Runescape ett annat mmorpg som är grtis jag körde de ganska länge www.runescape.com de e nog alla gratis mmorpg jag kan Chatta kan man väl i nästan alla MMORPG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Haha, visst är Richochet ett satans dåligt spel.. därför jag inte spelade det länge.. men man dödade inte så mycket iaf.. @gtahunter: TS o sven co-op är det ju skitmycket skjuta i.. Mer än cs tamefan.. Man dödar BARA. Man ska kasta frisbees som kan hugga av huvudet eller så träffar den magen... sen ska man hoppa runt för att inte bli träffad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Chatta kan man väl i nästan alla MMORPG? jaaaa de e ju klart men han kanske inte vill betala i månaden eller nåt för att spela eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Man dödar BARA. Man ska kasta frisbees som kan hugga av huvudet eller så träffar den magen... sen ska man hoppa runt för att inte bli träffad... Ja men det suger ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 jo, men eftersom att ni säger att man KNAPPT dödar nått så får jag ju rätta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag kom på ett HL mod! Snow-War då ska man bara kasta snö bollar på varrandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts