Ceone Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Efter GTA:SA kommer man rösta vilket nästa GTA spela ska komma till och rästan av alla GTA spel...Jag vet att PC kommer vinna lätt men GC eller PS2 2:a men Xbox sisst! Nej fler har xbox än GC och så är Xboxen mycket bättre än "Gaycube the kid console" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 eftersom att han sätter dessa: 1. PC 2. GCN / PS2 3. xBox ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Nej fler har xbox än GC och så är Xboxen mycket bättre än "Gaycube the kid console" Bra sagt fighter Hata Gay-mcube. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Har för mig att GC leder över xbox i försäljning. Hursomhelst så är ju xboxen tekniskt överlägsen förutom i smidigt format Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 För dom som har xbox är antagligen många GCN/PS2 spel okända också... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Jag har hört att Nintendo gamecubes grafik är helt annorlunda jämfört med Ps2/X-box, och att det är skulle ta för lång tida att göra om alla polygoner och vafan det heter.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Är så trött på denna eviga diskussion... Varför måste ni starta den? *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts