Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Strangely enough, Gosen also was directly critical of the Grand Theft Auto series as a violent game, calling it "a dead-end street." He also stated that he doesn't like the idea of having to defend his company from the issue of violent games, [...]and, really, I'd like to hear Gosen say that he'd recommend against Grand Theft Auto: San Andreas launching exclusively on GameCube -- if he had the opportunity to take it away from Sony Computer Entertainment -- before his other competitors get it. Gta sa kommer inte till Gc eller något annat gta kommer komma till gc längre. De är trötta på att försvara ett spel som får se mycket dålig kritik. Så mitt råd: KÖP ETT PS2 OCH BRÄNN GAMECUBE!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Hmm, känns som att jag har läst det där förut... Men man vet aldrig, det är ju inte direkt ett "statement" bara ett tyckande från en högt uppsatt person. Så helt kört är det ju inte. Btw, http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=937, old news Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Hmm, känns som att jag har läst det där förut... Men man vet aldrig, det är ju inte direkt ett "statement" bara ett tyckande från en högt uppsatt person. Så helt kört är det ju inte. Btw, http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=937, old news oh just det, såg bara det som nya nyheter på en sida.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Synd att jag inte hade ett Gamecube då.. Ville ha nått att bränna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 men den dära Gosen har slutat på nintendo nu! så det kan komma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 men den dära Gosen har slutat på nintendo nu! så det kan komma Varför skulle det komma egentligen? Ifall de skulle komma så lär man ju ha 8893948 GC skivor för att de ska rymma spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Varför skulle det komma egentligen? Ifall de skulle komma så lär man ju ha 8893948 GC skivor för att de ska rymma spelet. 1 sådan skiva rymmer iaf ocarina of time, wind waker 20min demo, majoras mask 2 Gammla zelda spel till och två drygt 20min filmer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Varför är alla PS2-idioter så emot att GTA skulle göras till Gc? Rockstar kan ju inte göra annat än att tjäna på det. Tänk på alla inbitna Nintendo-fans därute som inte köper nåt annat än Nintendo-enheter, Om dom skulle få gå loss på SA så skulle det bli succé. Att GTA SA inte skulle få plats på en skiva är SKITSNACK, vafan, fyra Zelda spel får ju plats på en skiva i Zelda Collectors edition. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Varför är alla PS2-idioter så emot att GTA skulle göras till Gc? Rockstar kan ju inte göra annat än att tjäna på det. Tänk på alla inbitna Nintendo-fans därute som inte köper nåt annat än Nintendo-enheter, Om dom skulle få gå loss på SA så skulle det bli succé. Att GTA SA inte skulle få plats på en skiva är SKITSNACK, vafan, fyra Zelda spel får ju plats på en skiva i Zelda Collectors edition. Det är för att vissa har så tråkiga liv så dom måste kasta skit på spelkonsoler... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 1 sådan skiva rymmer iaf ocarina of time, wind waker 20min demo, majoras mask 2 Gammla zelda spel till och två drygt 20min filmer... Dom spelen tar knappast upp särskilt stor plats liksom. 1,5 gig som max om jag inte minns fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thug Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 ey försöker du skyyda PS2 eller??? Jag har inte Ps2 för det är skit spel o grafik..Bara GTA är bra men dom ska jag ladda ner till min SUPER DATOR MED FUCKING MODS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 ey försöker du skyyda PS2 eller??? Jag har inte Ps2 för det är skit spel o grafik..Bara GTA är bra men dom ska jag ladda ner till min SUPER DATOR MED FUCKING MODS Jag skyddar inte PS2 jag hatar bara Nintendo Och öh ska du ladda ner GTA va? Vilka fasoner... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Thug: Prata inte warez här ' Det har skapats en helt ny typ av skivor just för Gamecube. De är mindre än vanliga CD-skivor och rymmer även mer än en vanlig skiva; hela 1.5 gigabyte ska man kunna klämma in på dem. ' Såg på en sajt nyss... Men varför skulle det inte få plats på iaf 2? Som vc på ps2... Och varför måste SA ta över 1,5gb på gcn? Källa: http://www.gamingeye.com/konsol/gamecube/a...30770b2ab010df1 Redigerad 23 juli, 2004 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 då vet jag vem som blev sur nu.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Och varför måste SA ta över 1,5gb på gcn? Därför att spelet är över 8 GB stort... Förövrigt så kan ni sluta tjafsa om det här. Känns som att R* skulle ha lanserat det på GC för länge sedan om de bara kunnat. Speciellt eftersom III och VC skulle kunnat klämmas in på en GC-skiva. Det är nog inte så att de inte vill, de kan nog inte. Antingen så vill inte NINTENDO eller så vill inte TAKE2. TAKE2 har vad jag vet inte distrubierat många spel till GC... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Haha, fan va skönt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thug Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Efter GTA:SA kommer man rösta vilket nästa GTA spela ska komma till och rästan av alla GTA spel...Jag vet att PC kommer vinna lätt men GC eller PS2 2:a men Xbox sisst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Öhm.. va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 ööh, varför xbox sist? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Han menar nog att alla ska rösta vad nästa GTA ska vara på, Pc eller konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts