Zyber Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Om man köper "vanliga" HL2, kommer man att få HL-Source och CS-Source eller ingår det bara i Collectors Edition? Enligt webbhallen så innehåller "vanliga" HL2: Half-Life 2 (no shit) Counterstrike Source Collectors Edition (varför fanns inte det när jag förhandsbokade ) innehåller: Half-Life 2 Counterstrike Source Half-Life Source QRC Prima book Half-Life 2 T-shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Vad är skillnaden om det står Source i namnet? Så här står det på traditions hemsida om Halflife 2: "Observera att spelet är på DVD och du måste ha en internetuppkoppling för att kunna spela spelet. (För registrering av ditt spel)". Om detta är sant så kan jag inte använda Halflife 2 på min dator, jag har ingen internetuppkoppling där. Och vad menas med DVD? Är det bara en film eller? Redigerad 15 november, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vad är skillnaden om det står Source i namnet? Så här står det på traditions hemsida om Halflife 2: "Observera att spelet är på DVD och du måste ha en internetuppkoppling för att kunna spela spelet. (För registrering av ditt spel)". Om detta är sant så kan jag inte använda Halflife 2 på min dator, jag har ingen internetuppkoppling där. Och vad menas med DVD? Är det bara en film eller? ja man måste ha internetuppkoppling för att akivera spelet, altså kan du inte spela det på din dator (eller man kanske kan aktivera det från nån annan dator, jag vet inte) nej dvd menas inte att det är en film utan att spelet ligger på en dvd-skiva ist för cd-skivor eftersom dvdskivor rymmer mer data. så du måste ha en dvdläsare i datorn om du ska kunna spela hl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ja man måste ha internetuppkoppling för att akivera spelet, altså kan du inte spela det på din dator (eller man kanske kan aktivera det från nån annan dator, jag vet inte) nej dvd menas inte att det är en film utan att spelet ligger på en dvd-skiva ist för cd-skivor eftersom dvdskivor rymmer mer data. så du måste ha en dvdläsare i datorn om du ska kunna spela hl2 Jag tror man måste ladda ner 0.2% av spelet för att kunna lira, läst det på flera sidor. Så antar att du inte kan lira... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag tror man måste ladda ner 0.2% av spelet för att kunna lira, läst det på flera sidor. Så antar att du inte kan lira... Är det möjligt att "ladda ner" de nödvändiga filerna även med ett v92/56k-modem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hl2 is here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 09.00 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Är det möjligt att "ladda ner" de nödvändiga filerna även med ett v92/56k-modem? Ja, fast det kommer inte gå snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Är det möjligt att "ladda ner" de nödvändiga filerna även med ett v92/56k-modem? Haha jo jätte bra på en överbelastad Steam server. Tror inte filerna är så stora, så att det kanske tar 10min med modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 IDAG ÄR DAGEN !!! !!! !!! !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 IDAG ÄR DAGEN !!! !!! !!! !!!! aaaaaaaaaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Jaa om 2 timmar 43 minuter och 24 sekunder sa sticker jag herifran!! sen är det HL2 time!! Redigerad 30 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jaa om tva timmar 43 minuter och 24 sekunder sa sticker jag herifran!! sen är det HL2 time!! Ja med fast efter 15.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 detta känns sa overkligt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nån som har det än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nån som har det än? Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nån som har det än? Jepps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Dom som har det får fan ta llite screens och lägga upp här nu!!! den som lägger upp flest får en puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Installerar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 BuuH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts