Meller Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Helvete hade väntat mig bättre.... Ehm, varför? Du borde vara nöjd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Testet funkade inte för mig men om jag har en dator med 2ghz, 512 mb ram, ATI radeon9200 se 128 mb, 60 gb hårdiskutrymme så går det väl, jag behöver inte ha de högsta spelinställningarna när jag spelar så då går det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jovisst ska det fungera. Tror du klarar dig hur lätt som helst, om det laggar, sänk grafiken lite så flyter det. Även om grafikkortet är svagt, och cpu:n inte världens starkaste, men det är above minimum och minimum betyder inte 3fps på lägsta, så du "borde" klara dig fint. Testa med internet explorer och gör testet, fungerade inte i firefox för mig, om det nu är det du använder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Helvete hade väntat mig bättre.... Hahah?! Med den där prestandan? Med det där grafikkortet? Skämtar du? Var nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Hahah?! Med den där prestandan? Med det där grafikkortet? Skämtar du? Var nöjd. Eh, han har en 3000+ (tror jag). Inget som helst fel med den. Med det grafikkortet skall han kunna spela spelet helt utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nej, jag har faktiskt en AMD Athlon XP 2800+ För jävligt att typ AMD Athlon 64 bara släpptes några veckor efter att jag köpt mitt uppgraderingpaket Om jag skulle köpa nytt grafikkort med lite mer krut i vilket skulle det vara? Överdriv inte nu och säg typ Geforce 6800 Ultra och sånt ... mäktigt... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Äsh! Bajs också! Varför vill den inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 åmagåd såg just en ny hl2-film!!! AAAAUUUUUU JAG VILL HA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 5 Dagar Kvar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Nej, jag har faktiskt en AMD Athlon XP 2800+ För jävligt att typ AMD Athlon 64 bara släpptes några veckor efter att jag köpt mitt uppgraderingpaket Om jag skulle köpa nytt grafikkort med lite mer krut i vilket skulle det vara? Överdriv inte nu och säg typ Geforce 6800 Ultra och sånt ... mäktigt... :"> Geforce 6800LE 128 mb? Ska vara bättre än Ati Radeon 9800 pro 128 mb iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Längtar grovt till HL2 och DoD2, dock mest till Dod2 mmmmmm... ska bli kul att spela sen, jag hatar dock bara en av mina klasskompisar som kommer köpa det direkt det kommer ut och kommer kuta runt och typ säga exakt hur man ska göra och allt sån't jävla skit och skryta om att han fick det före mig... alltså det är inte moget?!?!?! Men men, sådan är vissa, kommer dock inte ha det före jul eftersom jag måste köpa ny cpu, tror det får bli en AMD Sempron 2600+, kanske inte snabbaste och bästa på marknaden men kostar bara 1088 kr inklusive frakt och 1.8 ghz räcker gott och väl för mig. sen klockar man väl lite på det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Ahh... Med ATI Radeon X800 XT så blir det många pluppar till. Ska du köpa det snart? Ditt GF4 är en jävla flaskhals Edit: Här kan man kolla sina specs: http://ccon.futuremark.com/gameadvisor/ser...listScrollPos=0 Och här kommer min. Redigerad 12 november, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jaha, jag får nog räkna med en j*vla massa hack Men jag blev ändå förvånad, hade väntat mig sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hehe, det där kommer nog inte att funka så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hehe, det där kommer nog inte att funka så bra. Nä, jag vet Jag får nog ta och börja spara pengar till ny dator/delar Får hoppas att nån kompis skaffar så man kan låna och testa och se hur bra/dåligt det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Om man köper "vanliga" HL2, kommer man att få HL-Source och CS-Source eller ingår det bara i Collectors Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Får samma problem som metoc7 Jag har massa brandväggar, senaste säkerhetsuppdateringarna och hel del andra saker om det kan vara det. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/post-23-1100117871.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vad e system kravet för hl 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ska få mitt imorrn woohooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ska få mitt imorrn woohooo Haha, du kan ändå inte lira det förens på tisdag wohooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts