BigBear Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Wiee aja, nytt datorköp nästa år ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Wiee aja, nytt datorköp nästa år ändå.. höhöhöhöhöhö... hårfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Gaah! Kommer bara till 40% när datorn analyseras, sen stannar den nedrans skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Gaah! Kommer bara till 40% när datorn analyseras, sen stannar den nedrans skiten... Den segar för alla vid 40%, vänta ett tag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Den segar för alla vid 40%, vänta ett tag bara. För mig stannar den, den kommer inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 För mig kom det efter en stund, som Topp3 sa Får nog skaffa ett nytt grafikkort om jag vill njuta av spelet till fullo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ajja den funkade iaf.. får kanske ett lagg då och då ww.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hatar HL! bara massa aliens och bara sådana uppdrag som att gör det, döda han så kommer du vidare typ.. jag vet jag överdriver men jag hatar typ "overkliga" spel... t. ex aliens, spränga världen vapen osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 kom upp till 11:te baren har 1800+, 640mb pc133 ram, gefroce3ti200 (överklockad till geforce3). Tror ändå det kommer "funka". Måste inte ha alla effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ahh... Med ATI Radeon X800 XT så blir det många pluppar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 var kollar ni de hur bra ens dator är till hl2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nä det här såg ju inte så bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Nä det här såg ju inte så bra ut 501 MHZ=? Redigerad 8 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 de går ju inte se laddningen stannar på 40% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 så mitt hamna mellan minimum och recomenderat (ska köpa nytt graffe så klarar jag det) men en sak var konstigt jag testa på spelet battlefield vietnam där är min dator lång över recomenderat och även funkar de dåligt på min dator varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 så mitt hamna mellan minimum och recomenderat (ska köpa nytt graffe så klarar jag det) men en sak var konstigt jag testa på spelet battlefield vietnam där är min dator lång över recomenderat och även funkar de dåligt på min dator varför? Recommended innebär inte MAX-inställningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Recommended innebär inte MAX-inställningar... de funkar cp äver på de lägsta på allt....fast inte lika mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Borde kunna köra det med högsta inställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det går ju inte att få maxvärdet! Inte ens på gamla dåliga spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Helvete hade väntat mig bättre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts