Panimala Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Tror ni ett GF 6800GT klarar av alla inställningar på högsta? Det gör det va? Nej, jag är inte så vass på grafikkort. Redigerad 28 oktober, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Woohoohuu....glöm inte Everquest 2 som kommer den Sjätte november!! haha stfu GÅRDON!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) När kommer spelet ut? Jag längtar mer och mer. Är det 16 november? Redigerad 29 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ja det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 WOW då ska jag köpa det direkt!!! Jag är ett riktigt halflife-fan. men inte ett CS-fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Den 16 november så är jag *host* Sjuk *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hade tänkt att beställa Half Life 2 - Collectors Edition, men den visade sig släppas nästan en månad senare (10 dec) än vad vanliga HL2 gör. Lite synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tror ni ett GF 6800GT klarar av alla inställningar på högsta? Det gör det va? Nej, jag är inte så vass på grafikkort. (:!!! Det beror på vad din dators prestanda är.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hade tänkt att beställa Half Life 2 - Collectors Edition, men den visade sig släppas nästan en månad senare (10 dec) än vad vanliga HL2 gör. Lite synd... Vad är det för speciellt med Collectors Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vad är det för speciellt med Collectors Edition? Innehåller en massa nördprylar... t-shirt, bok, staty, behind the scenes dvd, sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tror ni ett GF 6800GT klarar av alla inställningar på högsta? Det gör det va? Nej, jag är inte så vass på grafikkort. Japp, och lätt också (om du har en cpu snabbare än ca. 2.4). Tror dock ati korten kommer att vara lite vassare i hl2. Men helt klart ska du kunna köra det (på högsta) utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Japp, och lätt också (om du har en cpu snabbare än ca. 2.4). Tror dock ati korten kommer att vara lite vassare i hl2. Men helt klart ska du kunna köra det (på högsta) utan problem. Har en 3 ghz och 512 mb RAM, ska dock köpa 512mb RAM mer. Men jag ska köpa allting efter jul så. Förresten, nu kommer Half-life 2 om 11 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Tror ni att grafikkortet ATI Radeon 9800 klarar högsta grafik inställningarna/upplösningarana på Half life 2? Redigerad 6 november, 2004 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 aah 10 dagar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Omg, glädje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Omg, glädje. Vart kolla de där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 http://ccon.futuremark.com/gameadvisor/service/advisor.jsp, luska reda på Half-Life 2 där och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) http://ccon.futuremark.com/gameadvisor/service/advisor.jsp, luska reda på Half-Life 2 där och testa. Tackar Men kan inte kolla tack vare dethelvetiskajävlasp2somwindowstvingademejattinstalleraannarskundejagintegåinpåinternet. Någon som vet hur jag kan göra för att få det att funka? Redigerad 7 november, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Det enda i min dator som ligger över det rekkomenderade är processorn... EDIT: Notera att Topp3 och jag har olika krav på vad som är rekkomenderat... Redigerad 7 november, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Min pallade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts