Crusader Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Seriöst, kan nån hjälpa mig? Kommer upp ett fel medelande där det står följande: Steam has found a problem whit your local games files. Games files will now be re-acquired from the steam servers Du har inte mixtrat med Stream på något sätt med hackersprogram för att ladda ner gratis eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Nej inte vad jag vet, jag har steam sedan tidigare då jag både har Half life 2 och episode one installerade på datorn, jag har försökt att ta bort steam helt och hållet för att installera om de från grunden men de går ej att ta bort helt pga. att det är skrivskyddat. När jag ska starta de så står de att drivrutinerna är för gammla, och därför uppdaterat dom men kommer upp samma medelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Installerade Half Life 2: Lost Coast nyss, får se vad det är förnågot, upptäckte det nyss Redigerad 8 januari, 2008 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Installerade Half Life 2: Lost Coast nyss, får se vad det är förnågot, upptäckte det nyss Det är bara ett gratis teknikdemo som släpptes för att visa upp HDR- tekniken (ljuseffekter) i Sourcemotorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jo såg det, Men det var småroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts