Officer Hernandez Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Har just klarat ut HL2... Måste säga att jag blev lite besviken på slutet. Man får ju som aldrig veta vad som händer med alla andra, och Gordon sen... Blir man aldrig fri från den där dåren G-Man?! Har just klarat ut HL2... Måste säga att jag blev lite besviken på slutet. Man får ju som aldrig veta vad som händer med alla andra, och Gordon sen... Blir man aldrig fri från den där dåren G-Man?! Förresten... Hur och var får man Garry's Mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Har just klarat ut HL2... Måste säga att jag blev lite besviken på slutet. Man får ju som aldrig veta vad som händer med alla andra, och Gordon sen... Blir man aldrig fri från den där dåren G-Man?! Har just klarat ut HL2... Måste säga att jag blev lite besviken på slutet. Man får ju som aldrig veta vad som händer med alla andra, och Gordon sen... Blir man aldrig fri från den där dåren G-Man?! Förresten... Hur och var får man Garry's Mod? Spela Episode 1, då får du reda på fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Jag har börjat spelat HL2 lite smått nu och nu har jag ett problem.. Problemet är att när jag börjar spela så på vissa saker så får jag en vit fyrkant och ett vit kryss i mitten.. Hur får jag bort det ganska störande.. Nåt som ska skrivas i consolen??.. Så här ser problemet ut: INGEN som vet vad problemet är????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 INGEN som vet vad problemet är?????????? Din bild är lite otydlig, tror du att du kan ta en lite mer detaljerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Din bild är lite otydlig, tror du att du kan ta en lite mer detaljerad? Om du rör på bilden så det kommer upp en liten bild i nedersta högra hörnet så ska det komma upp en bild så du kan förståra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Jag vet, men det syns fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jag vet, men det syns fortfarande inte. Kolla någa på den där som flyger och fotar en uppe på den där lilla röa pricken på den där som fotar en där finns det en fyrkant en vit en med ett X. Sånt i sjävla fyrkanten som är vit och det är över allt på mitt HL 2 på vissa platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Kolla någa på den där som flyger och fotar en uppe på den där lilla röa pricken på den där som fotar en där finns det en fyrkant en vit en med ett X. Sånt i sjävla fyrkanten som är vit och det är över allt på mitt HL 2 på vissa platser Kanske ett påskägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 INGEN som vet vad problemet är?????????? Det kanske är överanvändandet av frågetecken, men vad vet jag. Det kan vara en bugg med grafikkortet, det brukar bli så på äldre grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 När släpps egentligen 2an i europa? Längtar ju sjukt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 När släpps egentligen 2an i europa? Längtar ju sjukt mycket Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Va? Han menar väl Episode 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Han menar väl Episode 2 Okej.. det ha la inte kommit ut någon annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Okej.. det ha la inte kommit ut någon annanstans? Inte vad jag vet så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det kanske är överanvändandet av frågetecken, men vad vet jag. Det kan vara en bugg med grafikkortet, det brukar bli så på äldre grafikkort. DET är inge bugg eller nåt sånt det har aldrig varit så förut när jag hadde det.. Men sen efter några Månader så såg jag det vette fan vad problemet är den stör mig verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Jag fattar inte!! Jag har nyss köpt: HALF LIFE 2 Game of the year edition Då följde conter-strike source,half life2 deathmatch,half life source och half life 2 med. När jag ska starta så kommer steam upp och det står att jag måste köpa spelet online eller nåt!!! Jag har ju redan köpt det. Redigerad 1 januari, 2007 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Har du skrivit in cd-key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Har du skrivit in cd-key? Tror det.Det borde ju inte gå att instalera annars. ska testa att instalera om snart,om några timmar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Tror det.Det borde ju inte gå att instalera annars. ska testa att instalera om snart,om några timmar . Man instalerar föst, sen reggar man keyn i steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Man instalerar föst, sen reggar man keyn i steam. Ok men vart nånstnans,Står det typ cd key eller? Redigerad 2 januari, 2007 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts