Cortez Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Bilder på alla klasser ifrån TF2. Pixarstyle! http://www.halflife2.net/news//1152917265_...Group_Photo.jpg Och det ska släppas nya videos på Episode Two, Portal och TF2 redan nästa vecka! Ah, just det. Enligt Gabe Newell skulle TF2 och Portal ingå i konsolpaketen. Men det är inte officiellt såvitt som jag vet. Redigerad 14 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Spelar igenom HL2 igen innan jag skaffar episode 1. Köper det så fort jag får lön. Redigerad 15 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ny, förlängd teaser trailer från Episod 2!! Den och alla andra finns att hittas här: http://www.gametrailer.com/gamepage.php?id=2804 P.S. Jag är snabbare än Cortez! För jag är snabbare än Coooorteeeez! Fy fan vad jag är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Vet inte riktigt vad jag ska säga, men det känns inte så roligt att få döda ännu mera striders och ännu mer combines bakom varje träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Fick nya PCG idag, dem har en förhandstitt på Episode 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Fick nya PCG idag, dem har en förhandstitt på Episode 2. Yes, fick min å, ser rätt nice ut, spec med TF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Hmmm... ganska ballt. Om ni inte hittat det tidigare så skriv hopwire_vortex 1 i console, skriv sen give weapon_hopwire. Ser ut ungefär som en granat, men kasta den så ser du en rollermine. Tryck på "skjutknappen" igen efter du skjutit iväg den, men du borde backa iväg en bit innan du gör det om du nu inte har en dödsönskan. Vet inte riktigt vad som hände... "hålet" dödade massor med Alyx och spelet spawnade väl flera om och om igen tills det upphörde. Jag pratar om HL2: Episode 1 om det inte framgår av bilden. Ah, och i slutet av Augusti så ska VALVe visa upp mer ifrån Episode 2, Portal och TF2. Så om ni missade... http://www.steampowered.com/Steam/Marketin.../716/?l=english Slutet av augusti a.k.a 23 augusti för pressen, 24-27 för vem som vill pallra sig dit. Redigerad 8 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Laddade precis ner HL2: Substance, som jag ska prova ikväll. Det är en omgjord version av hela HL2 med med massa nya förbättringar. Jag hoppas verkligen den bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Laddade precis ner HL2: Substance, som jag ska prova ikväll. Det är en omgjord version av hela HL2 med med massa nya förbättringar. Jag hoppas verkligen den bli bra. Länk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Länk ? Jag är för snäll... http://halflife2.filefront.com/file/HalfLi...old_Final;54131 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag är för snäll... http://halflife2.filefront.com/file/HalfLi...old_Final;54131 Lite så är det Cortez till årets bästa info letare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Har spelat demot till HL2 nu och det funkar utan problem. Klarar min dator fullversionen om den klarar demot? Och säljs Collectors edition fortfarande? Redigerad 14 augusti, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Har spelat demot till HL2 nu och det funkar utan problem. Klarar min dator fullversionen om den klarar demot? Och säljs Collectors edition fortfarande? Det borde det, men jag har hört om folk som haft problem med fullversionen även om de klarat demot. Men har för mig att det är sällsynt. Collectors edition säljs inte av VALVe längre tror jag inte, men det kanske finns någon annanstans, men det tror jag inte. Redigerad 14 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Det borde det, men jag har hört om folk som haft problem med fullversionen även om de klarat demot. Men har för mig att det är sällsynt. Collectors edition säljs inte av VALVe längre tror jag inte, men det kanske finns någon annanstans, men det tror jag inte. Okej, ska låna det av en kompis och kolla om datorn klarar det och om det gör det köper jag det direkt. Vet nån vad det ligger på för pris? Redigerad 14 augusti, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Okej, ska låna det av en kompis och kolla om datorn klarar det och om det gör det köper jag det direkt. Vet nån vad det ligger på för pris? Tror Half-Life 2 säljs bara löst igenom Steam idag, de flesta affärer säljer Half-Life 2: Game Of The Year Edition. Collectors Edition verkar vara väldigt svårt att få tag på idag, men Platinum Edition säljs vilket ska innehålla Half-Life 2, Half-Life 2: Episode 1, HL2: DM, HL: Source, CS: Source, DOD: Source men det följer inte med någon T-shirt som det gjorde med Collectors Edition. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Tror Half-Life 2 säljs bara löst igenom Steam idag, de flesta affärer säljer Half-Life 2: Game Of The Year Edition. Collectors Edition verkar vara väldigt svårt att få tag på idag, men Platinum Edition säljs vilket ska innehålla Half-Life 2, Half-Life 2: Episode 1, HL2: DM, HL: Source, CS: Source, DOD: Source men det följer inte med någon T-shirt som det gjorde med Collectors Edition. =) Vad är det för skillnad på Half-Life 2: Game Of The Year Edition och det vanliga då? och hur mycket kostar platinum edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Vad är det för skillnad på Half-Life 2: Game Of The Year Edition och det vanliga då? och hur mycket kostar platinum edition? Kolla på CDON, dom har både GotY och Platium för samma pris. Samt info om båda paketen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Kolla på CDON, dom har både GotY och Platium för samma pris. Samt info om båda paketen. Okej, ska kolla, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Moddingteam väntar inte på Portal. http://www.youtube.com/watch?v=UrqO7glcWXA...%2Fexite%2Ehtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Moddingteam väntar inte på Portal. Längtar sååå Kommer det finnas en multiplayer del? Skulle vara kul att typ försöka slå sönder varandra med hjälp av portaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts