AE_Dave Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 min faater är tot så jag får barnpansion Fick ingen barnpension när min dog men... jaja... ärvde ju 72000 spänn :| (horror!) fast de kommer jag nog spara till nånstanns att bo när jag blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 jorå...dom flesta har ju testat hl2 betan..(jag en ibland dom ) och ja tycker de e förbaskat bra.... längtar :"> hur är det med betor egentligen? är nedladdning olagligt på dem? för i annat fall vill jag ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 hur är det med betor egentligen? är nedladdning olagligt på dem? för i annat fall vill jag ha en. Jag med, Jag med. Har sett bilder på betan (folk som lirat asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Half Life 2 släpps den 16 november! Frågetecknen är borta ur rubrikerna, den illa dolda ironin är som bortblåst ur nyhetstexten - Half-Life 2 har gått guld. Efter stölder och rättsliga bråk har spelet nu färdigställts och någonstans, förhoppningsvis väl bevakat, befinner sig ett antal guldskivor med ett av tidernas mest efterlängtade spel på. Om mindre än en månad, den 16 november ska det finnas i butiker världen över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Half Life 2 släpps den 16 november! Frågetecknen är borta ur rubrikerna, den illa dolda ironin är som bortblåst ur nyhetstexten - Half-Life 2 har gått guld. Efter stölder och rättsliga bråk har spelet nu färdigställts och någonstans, förhoppningsvis väl bevakat, befinner sig ett antal guldskivor med ett av tidernas mest efterlängtade spel på. Om mindre än en månad, den 16 november ska det finnas i butiker världen över. Om du ljuger nu, jag lovar jag åker hem till dig och, hmm ja vafan ska jag göra där . Men iaf, fan för dig om du ljuger . Om det är sant så Källa? Redigerad 18 oktober, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Half Life 2 släpps den 16 november! Frågetecknen är borta ur rubrikerna, den illa dolda ironin är som bortblåst ur nyhetstexten - Half-Life 2 har gått guld. Efter stölder och rättsliga bråk har spelet nu färdigställts och någonstans, förhoppningsvis väl bevakat, befinner sig ett antal guldskivor med ett av tidernas mest efterlängtade spel på. Om mindre än en månad, den 16 november ska det finnas i butiker världen över. AOH MYO GAOD!!!!!!!!!!! Det här måste firas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ja det här ska vi fira med ett... :"> ...Plopp...! Vadfan menar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Om du ljuger nu, jag lovar jag åker hem till dig och, hmm ja vafan ska jag göra där . Men iaf, fan för dig om du ljuger . Om det är sant så Källa? BluesNews.com, baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 FragZone.se, baby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Gamespot.com, babies Redigerad 18 oktober, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kommer ägna nästan all fritid till SA och HL:2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kommer ägna nästan all fritid till SA och HL:2 Får ju nöja mig med Half-Life 2 Men de lär väl duga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Får ju nöja mig med Half-Life 2 Men de lär väl duga Kanske blir så elak och gör spoilers över allt på forumet och skickar pm med vilseledande topicnamn och slaktar spelet för alla som ska köpa det till pc. Ne, så genom rutten är jag...nästan bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Price the Lord! Det roliga var att tidigare idag så snackade jag med några polare, och jag sa att jag trodde HL2 skulle komma ut om högst två månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kanske blir så elak och gör spoilers över allt på forumet och skickar pm med vilseledande topicnamn och slaktar spelet för alla som ska köpa det till pc. Ne, så genom rutten är jag...nästan bara. Gaaaaaaaah, då besöker jag inte detta forum något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 FragZone.se, baby. Nja, de som skrev nyheten först var just BloosNoos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Halflife måste vara det segaste spelet i världshistorien!!! Deras utveckling toppar ju det mesta!! man såg filmen från spelet för ett år sedan OCH DET KOMMER ALDRIG!! drog upp en urgammal pcgamer och där frågade dom när det skulle komma ut!!! HAhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Wohoo äntligen ett datum för detta spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 w0rd MadeMaN!! Har längtat som FAN på spelet!!! Ska bli skitkul att få köra det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kommer ägna nästan all fritid till SA och HL:2 Kommer ägna nästan all fritid till SA och HL:2 Kommer ägna nästan all fritid till SA och HL:2 Woohoohuu....glöm inte Everquest 2 som kommer den Sjätte november!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts