Danne Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Om man jämför episode 1 med HL2 så är episode 1 småpotatis. det känns som att dom proppat in allt som gör HL2 så bra i ett spel som är 5gg kortare så det blir mer som *pang* 20 zombisar döda *pang* ett pussel som inte känns kreaktivt på något sätt *pang* 10 colombines döda *pang* slut... när spelet var slut så kände jag mig uppvärmd och var bered att börja spela på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Om man jämför episode 1 med HL2 så är episode 1 småpotatis. det känns som att dom proppat in allt som gör HL2 så bra i ett spel som är 5gg kortare så det blir mer som *pang* 20 zombisar döda *pang* ett pussel som inte känns kreaktivt på något sätt *pang* 10 colombines döda *pang* slut... när spelet var slut så kände jag mig uppvärmd och var bered att börja spela på riktigt Jo det var lite kort. Men det e ju det som är grejen med episoder. Synd bara att man måste vänta så länge på nästa del där kriget startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jo det var lite kort. Men det e ju det som är grejen med episoder. Synd bara att man måste vänta så länge på nästa del där kriget startar. Det är inte så länge dock. Tog dom 6 år tills HL2 kom ut. Det gav dig 12 timmar ca, dvs 2 speltimmar fixade de på år i snitt, ja de utvecklade Sourcemotorn också, jag vet, men ändå. Nästa episode har de sagt ska komma inom ett halvår, innan slutet på 2006 vilket ger dig 4-6 timmar efter ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Det är inte så länge dock. Tog dom 6 år tills HL2 kom ut. Det gav dig 12 timmar ca, dvs 2 speltimmar fixade de på år i snitt, ja de utvecklade Sourcemotorn också, jag vet, men ändå. Nästa episode har de sagt ska komma inom ett halvår, innan slutet på 2006 vilket ger dig 4-6 timmar efter ett halvår. Själv ser jag hellre ett stort spel än flera små, men men. Kollade nyss på intervjun jag snackade om, 'Episode 2 should be done in the end of this year' och 'Episode 3 should be out in the end of the next year'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Det är inte så länge dock. Tog dom 6 år tills HL2 kom ut. Det gav dig 12 timmar ca, dvs 2 speltimmar fixade de på år i snitt, ja de utvecklade Sourcemotorn också, jag vet, men ändå. Nästa episode har de sagt ska komma inom ett halvår, innan slutet på 2006 vilket ger dig 4-6 timmar efter ett halvår. Episod 2 e nog ganska klar ändå eftersom de har tillräkligt med material för att göra en trailer. Alltså har de jobbat med episod 2 samtidigt som episod 1, förmodligen jobbar de redan på episod tre. Precis som att R* jobbade med SA samtidigt som VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Sista episoden har jag hört ska komma slutet av 2007 (who know episode 3 kanske blir längre än dom andra) och då kommer dom säkert börja med HL3 så enligt mina beräkningar så kommer HL3 kommer 2009 det är bara och börja räkna ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Episod 2 e nog ganska klar ändå eftersom de har tillräkligt med material för att göra en trailer. Alltså har de jobbat med episod 2 samtidigt som episod 1, förmodligen jobbar de redan på episod tre. Precis som att R* jobbade med SA samtidigt som VC. Jepp, det har de faktiskt bekräftat i tidigare intervjuer. De har 2 teams, det ena jobbade på Episode 1 och det andra på Episode 2, och de började samtidigt har det sagts, och de som jobbade på Episode 1 ska jobba på Episode 3 nu, och när det andra teamet är färdiga med Episode 2 så joinar de nog upp med de som gör Episode 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Episod 2 e nog ganska klar ändå eftersom de har tillräkligt med material för att göra en trailer. Alltså har de jobbat med episod 2 samtidigt som episod 1, förmodligen jobbar de redan på episod tre. Precis som att R* jobbade med SA samtidigt som VC. Öhm, "Twilight Princess"-trailern kom för mer än två år sedan och den såg ut att vara mer än "klar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Sitter med fodralet i min hand, ska snart installera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Ska köpa Episode 1 via Steam när päronen kommit hem. Hur får man bort den äckliga nere i högra hörnet, förresten? Redigerad 3 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ska köpa Episode 1 via Steam när päronen kommit hem. Hur får man bort den äckliga nere i högra hörnet, förresten? Net_graph 0 i consolen. Skriv ett litet n, jag skrev stort p.g.a. av blocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 ...*pang* 10 colombines döda *pang*... Colombines? HAHAHA Combines heter dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Riktigt bra spel, började spela det för ca 1 och en halv timme sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Usch http://img123.imageshack.us/img123/4595/wtffint5id.jpg Tuttut. Testa om det här löser problemet. steam://validate/380 Copy and paste ftw. Redigerad 3 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif http://img470.imageshack.us/img470/4310/ep16us.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Have fun, Jacker. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif http://img470.imageshack.us/img470/4310/ep16us.png Haha! Nu ska jag använda reverse censur programet som jag har . Skoja bara. Jag kollade bara om du hadde layers på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Det är ingen GIF-bild http://img72.imageshack.us/img72/7451/hl2ep1thecore3li.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts