Hew Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Hade tydligen beställt Episode One hos Webhallen för 189:-, kostar ju 219:- nu så jag tjänar ju på om jag hämtar ut det. Fast har lite ont om pengar just nu, så är inte säker på hur jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag måste säga att Valve har skött antipiratgrejen riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Det kanske var Valve som tvingade svenska polisen att stänga världens största bittorent sida (/tracker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Half-Life 2: Episode One has been released. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Det kanske var Valve som tvingade svenska polisen att stänga världens största bittorent sida (/tracker) Det var så jag tänkte innan... Förresten, har du kollat om GAME i Frölunda Torg har spelet i hyllan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Shiit nu måste jag till Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Mormor håller på att "samla ihop pengar" till Episode One, så vi får väl se när man får det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Slutet på EP1 måste ju vara det coolaste i HL´s historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Har lyckats att krasha mitt spel precis när jag sätter på det. Finns det nåt sätt att ändra grafikinställningarna utan att gå in i options? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 För några dagar sedan tänkte jag spela lite HL2 som uppvärmning innan Episod One men spelet krashar efter en stunds spelande. Rutan 'Half-Life 2 har stött på ett problem och måste avslutas' kommer upp varje gång och spelet stängs då ner. Förbannad blir jag, löser jag det lite enkelt genom att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Slutet på EP1 måste ju vara det coolaste i HL´s historia Jupp! Jag "varvade" episoden på ca. 4h tror jag. Jag började spela kl. 21 (Blev 2h sen p.g.a. att jag råkade sabba det integrerade nätverkskortet när jag avinstalerade moderkortets drivrutiner istället för grafikkortets. , Som tur va så har jag ett PCI nätverkskort med .) Var klar kl 01:30 och då hadde jag bara pausat 30min typ. Gillar att man får Lost Coast på köpet. Jag spelade H - L 2 på annat sätt och kunde därför inte få Lost Coast innan. BTW: Är det någon som har någon aning om när Episode 2 kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jupp! Jag "varvade" episoden på ca. 4h tror jag. Jag började spela kl. 21 (Blev 2h sen p.g.a. att jag råkade sabba det integrerade nätverkskortet när jag avinstalerade moderkortets drivrutiner istället för grafikkortets. , Som tur va så har jag ett PCI nätverkskort med .) Var klar kl 01:30 och då hadde jag bara pausat 30min typ. Gillar att man får Lost Coast på köpet. Jag spelade H - L 2 på annat sätt och kunde därför inte få Lost Coast innan. BTW: Är det någon som har någon aning om när Episode 2 kommer? Fanns en intervju med en snubbe från Valve på Gamespot, han sa när EP2 och 3 bör komma ut, kommer bara inte ihåg när det var Men du kan ju alltid leta upp intervjun och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Fanns en intervju med en snubbe från Valve på Gamespot, han sa när EP2 och 3 bör komma ut, kommer bara inte ihåg när det var Men du kan ju alltid leta upp intervjun och kolla. Har ni sett trailern? (för ep.2 asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Gjorde en liten jämförelse på grafiken. (Den åt vänster är med minimum inställningar med 1280x1024 som upplösning och den till höger är nästan maxinställningar det enda som inte är max är "Filtering mode" som jag har 8X istället för 16X som är max) Bilden Redigerad 2 juni, 2006 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Gjorde en liten jämförelse på grafiken. (Den åt vänster är med minimum inställningar med 1280x1024 som upplösning och den till höger är nästan maxinställningar det enda som inte är max är "Filtering mode" som jag har 8X istället för 16X som är max) Bilden Drar siffror och bokstäver så mycket på grafiken att de måste göra om det till fyrkanter när ma nspar på grafik inställningarna!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Drar siffror och bokstäver så mycket på grafiken att de måste göra om det till fyrkanter när ma nspar på grafik inställningarna!!? Det verkar som det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) HL2: EP1 utan tvekan en av de bästa spelen jag någonsin spelat. Hur man ens kan tänka på att ladda hem det här är en skam, hoppas det inte funkar för er. Ni borde skämmas era apor. Hur som helst, riktigt ballt slut. Teasern i slutet. VALVe har sagt att EP2 ska komma i slutet av 2006. Btw, minns att man skulle få reda på mer om Gman i Episode 1 enligt VALVe? Jag såg honom bara i början av spelet. Ska det vara informerande? Redigerad 2 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Cortez: funkar skitbra Riktigt bra spel av det jag spelat, bara att alex snackar för mkt skit, orka lyssna på henne helatiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Cortez: funkar skitbra Riktigt bra spel av det jag spelat, bara att alex snackar för mkt skit, orka lyssna på henne helatiden. Alyx är ju störtskön. *imiterande zombieljud som låter konstigt* *lyser med ficklampan* "Gotcha, haha" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Alyx är ju störtskön. *imiterande zombieljud som låter konstigt* *lyser med ficklampan* "Gotcha, haha" Haha, när hon drog skämtet om "zombines" ville jag bara skjuta av hennes huvud, alternativt trycka in ficklampan i munnen på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts