Matteus Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Cortez är i extas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 VALVe har släppt mer av HL2: Episode 1 i krypterad GCFform, precis som förut, bäst du skaffar. De har även släppt teaser nr 2, hitta den i Media-sektionen. http://steampowered.com/Steam/Marketing/Ma...lyx_zombine.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Combine Zombie!! Hand och Headhack iofs men jäkligt snyggt jobb med textureringen och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Alyx hates Zombies! Even more than you do! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Laddar ner trailern nu! Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Trailen var ju sjukt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Trailen var ju sjukt dålig En teaser är inte en trailer, det är en "teaser" helt enkelt... hur som helst. SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER http://rapidshare.de/files/21554595/Ep1_low.rar.html 6 minuter Episode 1.. se själv Redigerad 27 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Ytterligare en preload startade inatt. Mer Episode 1 ftw. Imorrn runt klockan 18.00! Episode...1! http://ep1.half-life2.com/ Teaser 3 kom också inatt, hitta den i media... min strular för tillfället. Redigerad 31 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Det är bra Cortez Edit: Kan man köpa Episode 1 i affär senare? Redigerad 31 maj, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Det är bra Cortez Edit: Kan man köpa Episode 1 i affär senare? EA som står för retailkopiorna(de man köper i affär) börjar sälja dom 1:a juni dom med, så det beror på vilken affär du går till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 EA som står för retailkopiorna(de man köper i affär) börjar sälja dom 1:a juni dom med, så det beror på vilken affär du går till. Okej, Får väl dra till Eb games då (då jag inte får handla spel över 16 år på Ålhens ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 EA som står för retailkopiorna(de man köper i affär) börjar sälja dom 1:a juni dom med, så det beror på vilken affär du går till. ... Tror visst att jag köper det via Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/1dagkvar.JPG Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 00 Days, 23 Hours, 43 Minutes, 27 Seconds Får köpa det i helgen, just nu håller jag på med slutet i Half-Life för tredje gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/1dagkvar.JPG Yay! OT- fråga; Varför är din uppkoppling begränsad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 OT- fråga; Varför är din uppkoppling begränsad? Ingen aning, men den som är begränsad är över lokalt nätverk 4 så jag bryr mig inte så mycket, borde jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Idag är idag! ska gå och köpa det och vänta tills kl 19:00 sen så ska jag spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ingen aning, men den som är begränsad är över lokalt nätverk 4 så jag bryr mig inte så mycket, borde jag? Vet inte. Såg att du hade det på en annan bild också, så jag undrade om du hade något problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Vet inte. Såg att du hade det på en annan bild också, så jag undrade om du hade något problem. Det är möjligt, men jag stör mig inte på det så mycket i så fall. Har köpt spelet nu, boxart. 19.00 + godis + läsk = YAAAAAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Nu har jag köppt Half - Life 2 Episode one!! Kostade 249Kr på game i Nordstan GBG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts