iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ja, antagligen rätt många då spelet snart är 2 år gammalt Jag klarade typ nästan allt sen blev de nå fel ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Ja, antagligen rätt många då spelet snart är 2 år gammalt Mattegeniet, det släpptes i slutet av 2004. Ett år, slutet av 2005. Nu, början av 2006... @iweX: Det är tillåtet så länge man tillför något nytt hela tiden... det är om man bölar efter svar eller skriver nåt skit bara som att gnälla på andra... Redigerad 22 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Mattegeniet, det släpptes i slutet av 2004. Ett år, slutet av 2005. Nu, början av 2006... @iweX: Det är tillåtet så länge man tillför något nytt hela tiden... det är om man bölar efter svar eller skriver nåt skit bara som att gnälla på andra... Japp, jag har MVG i matte. Jag visste att HL2 kom någon gång under -04 men inte vilken månad så jag drämde till med 2 år istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 På den där trailern på HL2: Episode 1(även om det står Aftermath då det hette det då den släpptes) så börjar den ju med Dog som tittar ner bland sten och bråte, jag tror det är typ så spelet börjar... om ni minns slutet i HL2 tror jag att de försökte fly(detta är i spelet), men det är inprogrammerat att man inte kan lyckas, precis som i början av HL2 när combines överfaller er och man är fast från alla håll och trappan går sönder när man försöker gå upp. Och så hamnar man begravd, och så blir allt svart, och sen så hittar Dog en. Och sen hör man ju också Alyx i trailern, hon säger "We found him" att de hittat Freeman och att de pratar med hennes pappa, och han frågar var dom är... Tror ni jag har rätt? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hm.... kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 På den där trailern på HL2: Episode 1(även om det står Aftermath då det hette det då den släpptes) så börjar den ju med Dog som tittar ner bland sten och bråte, jag tror det är typ så spelet börjar... om ni minns slutet i HL2 tror jag att de försökte fly(detta är i spelet), men det är inprogrammerat att man inte kan lyckas, precis som i början av HL2 när combines överfaller er och man är fast från alla håll och trappan går sönder när man försöker gå upp. Och så hamnar man begravd, och så blir allt svart, och sen så hittar Dog en. Och sen hör man ju också Alyx i trailern, hon säger "We found him" att de hittat Freeman och att de pratar med hennes pappa, och han frågar var dom är... Tror ni jag har rätt? ^^ Mycket möjligt annars kan du ju skicka in den till valve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Mycket möjligt annars kan du ju skicka in den till valve Jag tror att Valve annars vet exakt hur de ska börja spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Intervju med Valve om Episode 1 och kommande episoder. http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...y.php?id=134751 Redigerad 23 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Episode 1 blir självstående, man behöver inte ha hl2 för att kunna spela episode 1. http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=60071 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Screenshot från Episode 1. Sååå vackert... sååå vackert... omöjligt att tycka något annat Redigerad 27 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 WTF? Kleiner på monitorn? Har C17 fått en ny diktator, månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Har gjort en liten flashfilm som heter "The GMan's Secrets" där det ligger lite grejer om G-Man. Kolla in. EDIT: dubbelpost Redigerad 2 mars, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Har gjort en liten flashfilm som heter "The GMan's Secrets" där det ligger lite grejer om G-Man. Kolla in. EDIT: dubbelpost Nice, hörde aldrig vad han sa i de där mummelkonservationerna. Alltid intressant att läsa och höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 "Misunderstood servant of the people"... Misförstådd tjänare för folket eh? Hmm... Undrar om folk kan se honom över huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Varför kommer det här upp, vad är fel ? http://img105.imageshack.us/img105/7586/dawad3em.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Varför kommer det här upp, vad är fel ? *BILD* Det kan ha något att göra med att du för många sparfiler, kanske? När jag spelade H-L 2 så sparade jag på nya saves ganska ofta och när min save map började ligga på ca. 1Gb så blev spelet konstigt när man skulle sava/loda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Det kan ha något att göra med att du för många sparfiler, kanske? När jag spelade H-L 2 så sparade jag på nya saves ganska ofta och när min save map började ligga på ca. 1Gb så blev spelet konstigt när man skulle sava/loda Nee tror inte det är det som är felet. Kommer alltid upp när man går igenom loading saken i slutet av trappan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Provade och installera om det idag. Men problem där med. http://img148.imageshack.us/img148/2240/namnls5hu.png Någon som vet varför det bli så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Provade och installera om det idag. Men problem där med. http://img148.imageshack.us/img148/2240/namnls5hu.png Någon som vet varför det bli så? Skivan antagligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Började att spela om HL2 idag, och nu minns man verkligen att det är ett av världens bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts