Ante_freeman Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Cortez fuskar du ??? Andra gången jag körde igenom det så fuska jag och det blev ganska mkt bugg o sån skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Cortez fuskar du ??? Andra gången jag körde igenom det så fuska jag och det blev ganska mkt bugg o sån skit Hm... nu när du säger det så fuskade jag till mig lite vapen via den inbyggda fuskfunktionen i HL2. Är det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 P-C hjälpte mig. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hm... nu när du säger det så fuskade jag till mig lite vapen via den inbyggda fuskfunktionen i HL2. Är det problemet? Vet inte kan vara. Vart bland annat bugg Spoiler När man ska till Citadel (eller hur det stavas) och ska upp på ett tak tror jag o skjuta när striders och sen gå balans gång och efter det till häst statyn där dog hjälper dig in i citadel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Enligt denna sida ska HL2: Aftermath släppas den 24:e april. Redigerad 9 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 *Gnuggar händerna* Heh heh heh... Snart kommer det... http://67.18.37.14/19/132/emo/nasty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Nu är det såhär att jag har fastnat på updraget We don't go to Ravenholme..här e ja : http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/hl_2.JPG tacksam ifall ngn kunde tala om var ja ska och hur ja kommer dit Redigerad 14 januari, 2006 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nu är det såhär att jag har fastnat på updraget We don't go to Ravenholme..här e ja : tacksam ifall ngn kunde tala om var ja ska och hur ja kommer dit Om jag minns rätt så ska du bara vända dig om (från där du står på bilden) och då ska det finnas ett litet hus och sedan finns det lådor du kan hoppa upp på till taket. Sedan ska det bara vara att gå fram över taken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Titta en skandinavisk(?) bensinautomat! Detta har väll säkert kommit upp förr men jag är inte så pigg på att leta genom 42 sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Öka texures till high så kanske man ser vad det står,...jad ser ju, men ändå! Redigerad 14 januari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Öka texures till high så kanske man ser vad det står,...jad ser ju, men ändå! Han kanske inte har världens bästa dator? Alla får inte dyra datorer som farsan betalar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag tog screenshotset när jag satt och testade HL2 på laptopen. Jag kan tyvärr inte köra max i allt och AA i 6x på den. Men för dom blinda så står det: SUMMA KRON VOLYM LITER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Om jag minns rätt så ska du bara vända dig om (från där du står på bilden) och då ska det finnas ett litet hus och sedan finns det lådor du kan hoppa upp på till taket. Sedan ska det bara vara att gå fram över taken . Ok ,tack så jätte mkt måste vara totalt blind när jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Andvänd denna walkthrough när du fastnar. Otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Aftermath byter namn. http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=59721 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ny fakta om HL2: Episode 1!11111 http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=59768 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Helt ärligt, kommer HL2 funka på min data med Intel Celeron 900 Mhz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Episode 2 bekräftat och blablabla... http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...y.php?id=134629 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Cortez trippelpost Nån som klarat ut HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nån som klarat ut HL2? Ja, antagligen rätt många då spelet snart är 2 år gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts