kling66 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) såg inte kling 666 Vaddå 666 Am I the Devil? Redigerad 16 oktober, 2005 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Sry för att jag drar upp en gammal topic men tyckte det var bättre än att göra en ny. Vilka är det som lirar fortfarande? SP? MP? Jag har precis börjat med sp igen och jag njuter verkligen, spelet är mycket bättre andra gången. Ravenholm är där jag är nu, och det är grymt mycket roligare än första gången, då ville man bara komma därifrån . Dock så hatar jag dom snabba sakerna och spindlarna lika mycket som förra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Sry för att jag drar upp en gammal topic men tyckte det var bättre än att göra en ny. Vilka är det som lirar fortfarande? SP? MP? Jag har precis börjat med sp igen och jag njuter verkligen, spelet är mycket bättre andra gången. Ravenholm är där jag är nu, och det är grymt mycket roligare än första gången, då ville man bara komma därifrån . Dock så hatar jag dom snabba sakerna och spindlarna lika mycket som förra gången Spelar sp också! Höjer svårhetgrad varje gång jag klarar ut de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) Jag spelar sp men det är ju helt jävla cp!!! När jag kommer till ett nytt sparningställe låser sig datorn nästan varje gång :'( Nån som vet varför??? EDIT: stavfel Redigerad 8 november, 2005 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Körde hl2sp när jag nyss skaffat de, flera månader sen, gav sedan upp för datorn sög. Började sedan om när jag fick ny dator, så jag klarade de första gången förra veckan. Nu händer de väl att man kör hl2mp då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Har bara Half Life 2 demot. Ganska kul(alltså demot). Helat spelet e ju skitkul Redigerad 13 november, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Men det är lite för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Jag har precis börjat på det typ. Började igår. Spelat ett par dagar innan men spelade bara utan att spara. Men det är bra hittills. Anledningen till att jag inte spelat det tidigare är att delvis mitt tidigare grafikkort/och jag brukar inte gilla såna spel. Redigerad 15 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35983 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Kom förbi det. Men jag har fått reda på att Father...vad hans namn nu var igen, ska se en och göra så att vagnen kommer åt en. Men jag skjuter för att få hans uppmärksamhet, men han vänder sig åt mitt håll, och sen vänder han sig tillbaka. Vad är problemet? Redigerad 16 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kom förbi det. Men jag har fått reda på att Father...vad hans namn nu var igen, ska se en och göra så att vagnen kommer åt en. Men jag skjuter för att få hans uppmärksamhet, men han vänder sig åt mitt håll, och sen vänder han sig tillbaka. Vad är problemet? Har för mig att efter ett tag så börjar han röra på sig, han är lite seg ibland fast jag kan ju ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Han är så seg, tror att han var så för mig med :unsure:jag varavade spelet på 3 dagar så det gick för fort för att kommer inte ihåg :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Har för mig att efter ett tag så börjar han röra på sig, han är lite seg ibland fast jag kan ju ha fel Jag andvände fusket "noclip" för jag orkade inte med honom. Så jag åkte över till hans sida och sen började han snacka osv... Iaf, nu har jag kommit ut från det där, följt tågspåren, men åter igen stöter jag på problem. Har dödat de 2 utanför, sen en som springer ut, en precis när man kommer in, 3-4 där inne, sen frågar snubben om vem som är skadad, och så säger bruden ett namn och sen ber han mig komma och se att dom har fått radiomeddelanden från Alex, men han stannar bara i öppningen in till rummet. Alltså, den utan dörr. Och sen säger han "Follow me". Ställer mig precis framför honom, men han rör sig inte... Med pauser imellan säger han samma ord: "Its this way". Men han rör sig aldrig. Vad ska jag göra? Jag brukar stå precis framför honom. Jag backade bara lite för att ge er lite mer överblick. Redigerad 16 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 bla bla bla... Med pauser imellan säger han samma ord: "Its this way". Men han rör sig aldrig. Vad ska jag göra? Jag brukar stå precis framför honom. Jag backade bara lite för att ge er lite mer överblick. Jag hade ett liknande problem förut när man ska följa tjejen (inte Alyx) in i en hiss, men så stannar hon helt. Jag löste det genom att trycka på quicksave och sen loada den. Då hoppade A.I:n igång igen. Det kan vara värt att testa Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Varför inte bara klampa på som fint folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Varför inte bara klampa på som fint folk Mjo, jag har krossat glasen och gått in bakom honom, men då vänder han bara på sig och upprepar samma sak igen och vänder sig tillbaka igen. Smart snubbe. Har även testat att andvända noclip så jag åkte igenom väggen, och man kunde se Alex på bilden, och en jag kan inte namnet på och en tjej och en skadad och en annan. Och där inne hör man honom fortfarande utanför och upprepar samma sak. Fredrico, jag testade att quicksava precis när han sagt "Follow me", och sen quickloada, men han upprepade samma sak igen. Men ska man ladda från menyn, eller är det ingen skillnad? Tack för din hjälp. Jag har fått reda på att det är det sista på leveln att se på Alex innan man kommer till nästa level...skitkul. Redigerad 16 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Mjo, jag har krossat glasen och gått in bakom honom, men då vänder han bara på sig och upprepar samma sak igen och vänder sig tillbaka igen. Smart snubbe. Har även testat att andvända noclip så jag åkte igenom väggen, och man kunde se Alex på bilden, och en jag kan inte namnet på och en tjej och en skadad och en annan. Och där inne hör man honom fortfarande utanför och upprepar samma sak. Fredrico, jag testade att quicksava precis när han sagt "Follow me", och sen quickloada, men han upprepade samma sak igen. Men ska man ladda från menyn, eller är det ingen skillnad? Tack för din hjälp. Hum.konsigt jag klamapde bara på sen såg jag alex och stanade för att kolla på henne, vad konstigt half life du har verkar bugga sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 På leveln Highway 17 när man ska skjuta ner det där flygande...vad det nu är, med rocketlauncher, jag hör snubben säga nåt om skeppets skydd, men jag fattar inte hur jag kommer förbi det. Nån som vill förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 På leveln Highway 17 när man ska skjuta ner det där flygande...vad det nu är, med rocketlauncher, jag hör snubben säga nåt om skeppets skydd, men jag fattar inte hur jag kommer förbi det. Nån som vill förklara? Skjut bara sönder skeppet.. Jag har klarat spelet ungefär 13 gånger. Jag har aldrig haft några liknande problem Skjut massa rocket skott på det, När du har avfyrat raketen så håller du bara lasern på skeppet hela tiden så åker den dit du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Skjut bara sönder skeppet.. Jag har klarat spelet ungefär 13 gånger. Jag har aldrig haft några liknande problem Skjut massa rocket skott på det, När du har avfyrat raketen så håller du bara lasern på skeppet hela tiden så åker den dit du vill. Mja, men man inte bara skjuta och stå stilla för då tar skeppets skydd bort dom. Man ska "måla" skeppet efter man skjutit ifrån skottet så att skeppet inte kan skydda sig emot skottet. Skjuter man bara styrs skottet bort. P-C hjälpte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts