Bubbli Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Är G-Man ond eller god? Har alldrig riktigt fattat. Jag ska sätta den här i Dagens LoL också men ändå. HL2 G-Man + 2 okända killar sjunger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Är G-Man ond eller god? Har alldrig riktigt fattat. Jag ska sätta den här i Dagens LoL också men ändå. HL2 G-Man + 2 okända killar sjunger jag tycker G-man är ett enda stort bekymmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Fick nya PCG idag, det står att de ska recensera HL2 i nästa nummer!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Är inte ni glada att vi äntligen ska få en recension på HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 moget att dubbel posta bara för att ingen skriver tillbaka och det är OLD news Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Moget att säga moget när man menar omoget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Är inte ni glada att vi äntligen ska få en recension på HL2? Jo jag är faktiskt jäkligt glad! Måste köpa, om min inkomst hade varit högre än 950 kr/månaden så skulle jag prenumererat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Är inte ni glada att vi äntligen ska få en recension på HL2? Vi skulle fått det för ca 4 mån sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Fick nya PCG idag, det står att de ska recensera HL2 i nästa nummer!!!!!!!!!!! Vilket även betyder att det lär släppas i år. De har inte råd att missa julförsäljningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jo jag är faktiskt jäkligt glad! Måste köpa, om min inkomst hade varit högre än 950 kr/månaden så skulle jag prenumererat. jag är jävligt glad för min inkomst är 2500 i månaden så jag har råd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Vad är du för nån människa? Är det det du får i månadspeng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Vad är du för nån människa? Är det det du får i månadspeng? min faater är tot så jag får barnpansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 jag får 300 i månaden om jag har tur :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 min faater är tot så jag får barnpansion Tot på tyska? Beklagar.... Förlåt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 min faater är tot så jag får barnpansion det stavas Vater V i tyska alfabetet är detsamma som F beklagar förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) moget att dubbel posta bara för att ingen skriver tillbaka och det är OLD news Men lol! Jag fick tidningen igår när jag posta det+ att tidningen inte ens har kommit ut i butik. Hur kan det då vara "old news"? EDIT: Nya screens. http://www.hl2world.com/bbs/album_cat.php?cat_id=6 Redigerad 1 oktober, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Men lol! Jag fick tidningen igår när jag posta det+ att tidningen inte ens har kommit ut i butik. Hur kan det då vara "old news"? EDIT: Nya screens. http://www.hl2world.com/bbs/album_cat.php?cat_id=6 Vackra, vackra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ja, speciellt bilden med zombien som lider och gallskriker av lidande, brinnande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Blås skallen av han då och ta slut på hans lidande . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Det verkar ju som HL2 gått guld! Varför har inte Valve gått ut med det? Eller har jag missat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts