Egget91 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag klagade inte och jag respekterar helt klart hans åsikter och han får vara rädd om han vill, inte mig emot, jag tyckte bara det verkade lite, uhm-- ovanligt om man kan säga så, dessutom verkar ju varken Egget eller Sniper ta illa upp av vad jag sade, bara du... så varför ska du ens peta in ett finger och börja prata om att vi inte respekterar deras åsikter? För övrigt är jag visst rädd för saker, t.ex. Spindlar och andra småkryp, egentligen blir jag äcklad av dem men det är väl nästan samma sak. :F Jag hatar spindlar Det är därför jag hatar headcrabs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Njaa hade inget bättre för mig.. Btw, det är ju spindlar i ravenholm Jo jo, i och för sig, men de ser plastiga ut tycker jag hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Men vad är erat problem? Låt han tycka att ravenholm är läskigt? Men det är ju självklart mycket roligare att leka en "stor tuffing" som inte är rädd för något! HA! Jag leker inte stor tuffing som inte är rädd för någonting,Jag är det Bara menar,om man är så rädd. borde han skrämmas ihjäl av RE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Bara menar,om man är så rädd. borde han skrämmas ihjäl av RE Ja eller av FEAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ja eller av FEAR F(irst) E(ncounter) A(ssault) R(recon) är väl inte läskigt? DOOM 3 är läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 F(irst) E(ncounter) A(ssault) R(recon) är väl inte läskigt? DOOM 3 är läskigt FEAR är läskigare än doom 3. Lätt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ursäkta, att jag drar upp den här tråden igen men uhm... är det nån som vet hur man kan byta namn på sin server? (Den är inte dedikerad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Funkar de å köra med den här?' http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=sv&s=dhs eller kommer de lagga röv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Funkar de å köra med den här?' http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=sv&s=dhs eller kommer de lagga röv. Ja, på högsta grafiken utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ja, på högsta grafiken utan problem. Oooh! SKA KÖPA DATORN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Den var billig den!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vet någon när "Aftermath" kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vet någon när "Aftermath" kommer ut? Sök då. 1 kvartalet 06 står det enligt Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag har hört att det skulle komma i november i år ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Halflife 2 Lost Coast vad är det för något? Finns de några bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Halflife 2 Lost Coast vad är det för något? Finns de några bilder? Jepp, ett par. Är release om inte allt för långt tag tror jag också. http://www.fragbite.com/?sTable=news&sHead...tring=&sPoster= Står en del nyheter där, och det finns bilder i vissa av nyheterna, och länkar till sidor som har ännu mer bilder. För övrigt är det en modd med nytt ljus, som bländande, spegelreflekterande...ska vara ett helt nytt sätt att behandla ljus med i spelet. Det kommer att vara tillgängligt för alla som äger ett HL2 account, då ni kan börja ladda hem det så fort det är möjligt. Redigerad 8 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Funkar de å köra med den här?' http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=sv&s=dhs eller kommer de lagga röv. Är det inte vad det går att välja max som står där? Gå in på konfiguera och köp för att reda på vad som ingår till det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Ja, på högsta grafiken utan problem. Det står bara "Upptill", så ska han köpa det bästa så tror jag verkligen inte den kommer kostar 6,5. edit: såg inte kling 666 Redigerad 9 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Det står bara "Upptill", så ska han köpa det bästa så tror jag verkligen inte den kommer kostar 6,5. edit: såg inte kling 666 Såg det nu också, märkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har det typ 3D grafik och det är så j*vla bra gjort alltså längtar till Half-ife2 lost cost kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts