Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Dets tår belopp och summa tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det står Liter, Kronor, Volym etc. har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Jag har en bild på den i en tidning" SVENSKA PC GAMER. DECEMBER 2004. NUMMER 96. Pris69:50. NOK .69 Det står såhär SUMMA..............KRON VOLYM...............LITER Bensinpumpen heter TERIN Nu har ni svaret på den frågan och lite mer Redigerad 24 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Drar upp den här efter ungefär 1,5 veckas frånvaro. Det har kommit en mod kallad "Girls Having Fun". Läs mer på GE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Drar upp den här efter ungefär 1,5 veckas frånvaro. Det har kommit en mod kallad "Girls Having Fun". Läs mer på GE Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Synd att man inte såg någon "beautiful but deadly warrior girl" på bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Synd att man inte såg någon "beautiful but deadly warrior girl" på bilderna Tänkte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ursäkta att jag drar upp denna men jag undrar om det ska komma nån mod så man kan köra uppdrag med sina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ursäkta att jag drar upp denna men jag undrar om det ska komma nån mod så man kan köra uppdrag med sina kompisar Japp. Sven co-op Du kan kolla på officiella sidan http://www.svencoop.com/. Vet inte riktigt när det släpps, finns bara till hl1 än så länge. Du kan läsa på deras forum också, Sven Co-op:2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vad tusan hände med den här tråden? Är det ingen som spelar längre? T: Lost Coast är ute snart. Ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag skulle ha spelat om jag inte hade glömt bort mitt lösenord till steam :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Ravenholm är ju läbbit Redigerad 16 september, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ravenholm är AP-läskigt!!! :'( Hahaha alla är sådana jävla mesar som tycker det. Det är ju inte läskigt för 1 sekund, pfff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Hahaha alla är sådana jävla mesar som tycker det. Det är ju inte läskigt för 1 sekund, pfff Sure... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sure... Tycker du seriöst Ravenholm är läskigt? Jag tror inte ens det är TÄNKT att vara läskigt. Hur ser du ut när du tittar på nån skräckfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tycker du seriöst Ravenholm är läskigt? Jag tror inte ens det är TÄNKT att vara läskigt. Hur ser du ut när du tittar på nån skräckfilm? Jag tycker Ravenholm e läskig :"> Hatar nämligen headcrabs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Men vad är erat problem? Låt han tycka att ravenholm är läskigt? Men det är ju självklart mycket roligare att leka en "stor tuffing" som inte är rädd för något! HA! Redigerad 16 september, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tycker du seriöst Ravenholm är läskigt? Jag tror inte ens det är TÄNKT att vara läskigt. Hur ser du ut när du tittar på nån skräckfilm? Tittar ALDRIG på skräckfilmer, hellre action och äventyr eller fantasy/Sci Fiction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Men vad är erat problem? Låt han tycka att ravenholm är läskigt? Men det är ju självklart mycket roligare att leka en "stor tuffing" som inte är rädd för något! HA! Jag klagade inte och jag respekterar helt klart hans åsikter och han får vara rädd om han vill, inte mig emot, jag tyckte bara det verkade lite, uhm-- ovanligt om man kan säga så, dessutom verkar ju varken Egget eller Sniper ta illa upp av vad jag sade, bara du... så varför ska du ens peta in ett finger och börja prata om att vi inte respekterar deras åsikter? För övrigt är jag visst rädd för saker, t.ex. Spindlar och andra småkryp, egentligen blir jag äcklad av dem men det är väl nästan samma sak. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag klagade inte och jag respekterar helt klart hans åsikter och han får vara rädd om han vill, inte mig emot, jag tyckte bara det verkade lite, uhm-- ovanligt om man kan säga så, dessutom verkar ju varken Egget eller Sniper ta illa upp av vad jag sade, bara du... så varför ska du ens peta in ett finger och börja prata om att vi inte respekterar deras åsikter? För övrigt är jag visst rädd för saker, t.ex. Spindlar och andra småkryp, egentligen blir jag äcklad av dem men det är väl nästan samma sak. :F Njaa hade inget bättre för mig.. Btw, det är ju spindlar i ravenholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts