Everest Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ursäkta att jag tar opp en halvgammal tråd, men jag känner att jag bara måste visa det här. Min dator klarar tydligen inte av HL2, alla ser ut så här: Häftig han ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Bara jag som tycker att RPG'n (raketgeväret) i HL2 är äckligt likt den svenska AT-4'an? http://www.soldf.com/pskott.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag fick damp på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Bara jag som tycker att RPG'n (raketgeväret) i HL2 är äckligt likt den svenska AT-4'an? http://www.soldf.com/pskott.html Hmm det där Raketgeväret väl med på Joint Operations: Typhoon Rising... Hmm jo det är det... hade ingen aning om at det vart svenskt... Najjs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Borste Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Följer vanliga cs med i hl2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Följer vanliga cs med i hl2? Onödigt att du drar upp topicen men svaret är nej...1.6 följer inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Hehe.. svenska grejer är ofta med i utländska spel och saker.. Sverige har nog den mest moderna tekniken.. (kanske inte i världen. .men vi har bra saker ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hmm det där Raketgeväret väl med på Joint Operations: Typhoon Rising... Hmm jo det är det... hade ingen aning om at det vart svenskt... Najjs! Har du kanske sett bensintankarna? "Liter" och "kronor" folk trodde att det utspelade sig i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Har fastnat.. det finns ingenstans att springa å hoppar man så dör man. kliver man in i den där saken så fastnar man å blir sedan släppt över nån jävla sak så man dör. nån som vet vad man ska göra? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Så rammlar man ner i denna sak: (sorry för dubbel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Gå förbi den och gå in i den andra bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Gå förbi den och gå in i den andra bredvid. Ska testa senare. tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Va stolt jag blev nu båda mina datorer ligger på den blippen längst åt höger (den bästa) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Bara jag som tycker att RPG'n (raketgeväret) i HL2 är äckligt likt den svenska AT-4'an? http://www.soldf.com/pskott.html Jag vet att han skrev det där för en månad sedan men... Hur som helst, de har ju fummlat in en svensk bensingrej där också så vem vet. Är väl inte omöjligt att de inspirerats av dendär raketprylen från sverige. *EDIT* Uhm, kom att tänka på att jag och några gubbs som tidigare gjorde Under-Siege (Som är helt okänd och som i och för sig inte är 100 % färdigt men vi har tänkt släppa en liten alpha iofs när BigBear blir klar med sin bana. ) arbetar på en liten modifikation till HL2 just nu iofs. Det gamla fina namnet The Last Run fick den som en sp-modifikation egentligen skulle fått tidigare till HL1 men den blev aldrig färdig den heller. Hur som helst för den som undrar så är det den ganska vanliga prylen, två lag mot varandra, båda lagen har varsin bas, man spelar på hyfsat mycket större banor än HL2's deathmatch, här pratar vi om städer och stora områden, inte små stadskvarter. Sammtidigt som de två lagen bubblar omkring på banan så kommer npc's, t.ex. AntLions, Zombies och Headcrabs vandra omkring i olika områden på banorna, det kommer som det ser ut just nu gå ut på att lagen ska ta över och kontrollera upp till 5 områden på banorna, ungefär som King of the Hill med flera områden, eller t.ex. DoD eller dylikt förutom att det kommer inte startas någon ny runda när ett lag har "fullcappat" utan lagen får poäng beroende på hur länge de har haft positionen under belägring. Hmm... det kommer inte finnas ammo eller livpaket ute på banorna förutom vad fiender och kompisar tappar när de dör, det kommer dock finnas små förråd i vardera bas plus lådor som man kan antingen hämta ifall man behöver eller be någon kompis ta en låda och plocka med sig ammo och medpacks. Jag har en story här också men ehm, den är väldigt dålig, inte granskad eller färdig så jag vågar inte visa upp den. Hemsida kommer inom en framtid... och hmm, vi söker mappers, 3D Artister, programmerare med mera så det är bara att ta kontakt. Vet inte varför men jag fick bara lust att säga det här just nu he he. Ni är även välkomna in och bubbla på #under-siege på quakenet eller... uhm, vårat forum när det ploppar fram, och den här posten blev förjävligt lång så det är väl bäst jag slutar skriva här hehe. *EDIT2* Allt om modifikationen här ovanför är testat, gametypes, npc's i deathmatch med mera och allting funkar bra utan att krascha och ídén är seriös så, ni behöver inte börja grilla mig på en pinne eller nåt sånt nu va? Redigerad 6 maj, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Låter riktigt bra Dave... Ser framemot en länk till modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har hört att HL2 ska komma i en något tekniskt nedrustad verision till ps2, är detta sant eller är det bara ett ryckte (hur det nu stavas)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det är bara ett rykte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Varför dör den här tråden? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) För att HL2 är lite smått ute just nu EDIT: Men för fan nu blev jag sugen att lira det, kanske ska spela om det snabbt på easy Redigerad 24 juni, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har du kanske sett bensintankarna? "Liter" och "kronor" folk trodde att det utspelade sig i sverige Nån som har en bild på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts