Upson Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Angående slutet på spelet måste jag som många andra medge att jag är smått besviken. Men när man tänker efter... hur skulle det kunna sluta då? Ska de skutta omkring på en äng och leva lyckliga i alla sina dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Angående slutet på spelet måste jag som många andra medge att jag är smått besviken. Men när man tänker efter... hur skulle det kunna sluta då? Ska de skutta omkring på en äng och leva lyckliga i alla sina dagar. Det kommer en trea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det kommer en trea Och det har även ryktats om en expansion där man ikläder sig rollen som Alyx Vance, för de som inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Och det har även ryktats om en expansion där man ikläder sig rollen som Alyx Vance, för de som inte visste det. .och antagligen en till expansion där man spelar som Barney Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 .och antagligen en till expansion där man spelar som Barney Och antagligen en där man spelar Combine! Eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hur slutar tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Spela det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hur slutar tvåan? Så här: *SPOILER*Boom!*SPOILER* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Spela det? Kan inte, har för dålig version av DirectX, och min dator är "cp" så det går inte att ladda hem det nyaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Så här: *SPOILER*Boom!*SPOILER* Bra beskrivning, på pricken! Odetaljerat men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Bra beskrivning, på pricken! Odetaljerat men ändå... Men det är ju det som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men det är ju det som händer Ja, han sa ju inget annat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det slutar inte alls så! De kommer Credits sen är de SLUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Och antagligen en där man spelar Combine! Eller inte... Varför inte? Det kom ju Opposing Force till HL1 där man spelade som en av de där onda små soldaterna från regeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Varför inte? Det kom ju Opposing Force till HL1 där man spelade som en av de där onda små soldaterna från regeringen. Jo, men i ettan fans det ju en massa monster ifrån planeten Xen, i 2:an finns det bara Zombies och Headcrabs, borde bli rätt lätt då. Ioförsig kanske det inte utspelar sig i City 17 utan nån annanstans, och ioförsig slåss man ju mot goda människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Skaffade Half Life 2 nyss och jag har installerat det.. Men nu ska den uppdatera i 100 minuter ?! Ska det verkligen vara så? Och för det andra när jag uppdaterar steam får jag alltid mappen SteamApps på skrivbordet.... Varför då? kan man ändra så att den hamnar i mappen steam istället ? kan jag bara flytta över SteamApps till Steam alltså mappen eller ? Redigerad 17 februari, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Så blev det för mig också.....jag startade om uppdateringen och då tog det 30 min. Men om det blir så att det tar lika lång tid och att du måste göra om uppdateringen ändå....så skyll inte på mig det blev lite krångligt skrivet, jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Nu har jag fått Half lLife 2 fungera iaf.. men nu står den här skiten i konsolen Error: Material "console/background03" uses unknown shader "vmt" cpu speed 2199 MHz AMD 1023 MB of system RAM cpu speed 2199 MHz AMD 1023 MB of system RAM cpu speed 2199 MHz AMD 1023 MB of system RAM couldn't exec userconfig.cfg Wrote cfg/config.cfg Material "debug/debuglightmap": No render states in shader "LightmappedGeneric_DX8" Material "debug/debuglightmapzbuffer": No render states in shader "LightmappedGeneric_DX8" Error: Material "console/background03" uses unknown shader "vmt" couldn't exec userconfig.cfg Wrote cfg/config.cfg execing chapter1.cfg Spawn Server d1_trainstation_01 Error: Material "tools/toolsnodraw" uses unknown shader "vmt" Error: Material "tools/toolsblack" uses unknown shader "vmt" Begin loading faces (loads materials) End loading faces (loads materials) execing skill.cfg Error: Material "models/gibs/woodgibs/woodgibs01" uses unknown shader "vmt" Error: Material "models/gibs/woodgibs/woodgibs02" uses unknown shader "vmt" Error: Material "models/gibs/woodgibs/woodgibs03" uses unknown shader "vmt" Error: Material "models/gibs/glass/glass" uses unknown shader "vmt" Error: Material "models/props_debris/concretedebris_chunk01" uses unknown shader "vmt" Error: Material "models/gibs/metalgibs/metal_gibs" uses unknown shader "vmt" Found multiple fog controllers in the same level. Found multiple fog controllers in the same level. Dead end link: pod_player24 Dead end link: pod_track_R_07 Dead end link: pod_track_L_08 Game started Initializing renderer... Error: Material "decals/scorch1" uses unknown shader "vmt" Failed to load sound "ambience/wind1.wav", file probably missing from disk/repository couldn't exec userconfig.cfg Wrote cfg/config.cfg couldn't exec userconfig.cfg Wrote cfg/config.cfg ai_goal_actbusy input InputForceNPCToActBusy fired targeting a non-existant entity (citizen_queue_start_4). EDIT Ähh wtf installerar om hela skiten istället.. EDIT 2 Installerade om hela steam och allt.. updaten gick den här gången på 5 minuter :S Och half life funkar perfa nu Om det är någon som bryr sig Redigerad 18 februari, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Ursäkta att jag tar opp en halvgammal tråd, men jag känner att jag bara måste visa det här. Min dator klarar tydligen inte av HL2, alla ser ut så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ursäkta att jag tar opp en halvgammal tråd, men jag känner att jag bara måste visa det här. Min dator klarar tydligen inte av HL2, alla ser ut så här: Då tror jag att du kanske skulle intallera om halflife och testa igen ? funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts