Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

FAN vad jag är förbannad idag. Min syrra satt o beställde saker i tisdags så hon frågade om jag skulle ha nåt. Då undrade jag om dom hade HL2 och javisst det hade dom. Så min syrra skickade beställningen och vi fick det idag. Så när jag får HL2 så står det där uppe till vänster PC DVD ROM. Och den här skitdatan som inte har DVD player...GAAAAH. Måste ju gå att göra NÅNTING. Jag tänker inte köpa en DVD spelare bara för spelet men nåt måste man ju kunna göra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN vad jag är förbannad idag. Min syrra satt o beställde saker i tisdags så hon frågade om jag skulle ha nåt. Då undrade jag om dom hade HL2 och javisst det hade dom. Så min syrra skickade beställningen och vi fick det idag. Så när jag får HL2 så står det där uppe till vänster PC DVD ROM. Och den här skitdatan som inte har DVD player...GAAAAH. Måste ju gå att göra NÅNTING. Jag tänker inte köpa en DVD spelare bara för spelet men nåt måste man ju kunna göra!!!

Ärligt talat så tjänar man på att inföskaffa en dvd-spelare till datorn. Det finns de som kostar runt 300 kronor. I framtiden kommer antagligen fler och fler spel att släppas på DVD-ROM. Samt att man ju kan se på DVD-film också. SÅ om jag inte hade haft någon hade jag köpt en...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån som har en cdkey till Half Life 1 som ni inte använt och som ni vill ge bort om ni har det så skicka gärna den till mig via PM, jag har tänkt att köpa HL1 men det finns ingen stans och på internet står det att dom inte kan försäkra sig om att cdkey funkar och det vill man ju inte.... det skulle vara värt guld för mig :D

Jag har en cdkey till HL2! som jag kan ge i utbyte mot cdkey fast då ska jag regga cdkey som jag får av dejj först och om den funkar får du en giltig hl2 cdkey av mig!!! och håll men om att det är en bra deal! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...