Reefer Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är ni säkra på att det inte är Stridern som skjuter er? Har för mig att den skjuter såna, fast de jag mötte var mesiga... De sköt vanlig kanon... off-topic: Ang. garrysmod, var tankar man banor? Vill ha nån kul :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 FAN vad jag är förbannad idag. Min syrra satt o beställde saker i tisdags så hon frågade om jag skulle ha nåt. Då undrade jag om dom hade HL2 och javisst det hade dom. Så min syrra skickade beställningen och vi fick det idag. Så när jag får HL2 så står det där uppe till vänster PC DVD ROM. Och den här skitdatan som inte har DVD player...GAAAAH. Måste ju gå att göra NÅNTING. Jag tänker inte köpa en DVD spelare bara för spelet men nåt måste man ju kunna göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 FAN vad jag är förbannad idag. Min syrra satt o beställde saker i tisdags så hon frågade om jag skulle ha nåt. Då undrade jag om dom hade HL2 och javisst det hade dom. Så min syrra skickade beställningen och vi fick det idag. Så när jag får HL2 så står det där uppe till vänster PC DVD ROM. Och den här skitdatan som inte har DVD player...GAAAAH. Måste ju gå att göra NÅNTING. Jag tänker inte köpa en DVD spelare bara för spelet men nåt måste man ju kunna göra!!! Ärligt talat så tjänar man på att inföskaffa en dvd-spelare till datorn. Det finns de som kostar runt 300 kronor. I framtiden kommer antagligen fler och fler spel att släppas på DVD-ROM. Samt att man ju kan se på DVD-film också. SÅ om jag inte hade haft någon hade jag köpt en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jovisst det kommer säkert många spel på DVD ROM men jag är inte en "PC kille" om vi säger så. Jag spelar på mitt PS2. HL2 var mest ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fråga: Får man spelet på DVD-skiva om man inte köper collectors edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det är DVD på både vanliga och collectors. Har jag hört iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Japp, det stämmer. Men tydligen ska det finnas nån specialversion med cd-skivor istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja, det ska finnas nån med typ 5 cd-skivor i eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hej! jag har ett lite problem, undrar vad man ska göra på torget eller vad det nu är på uppdraget *Anticitizen one* ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Så har även jag spelat igenom Half-Life 2, vilket har varit en av de bästa spelupplevelserna på länge! Nu är det bara att spela om på Hard (körde på medium innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Är det någon som vet hur man packar upp filerna till spelet för att kunna modda det? tex. lägga till gordon-modellen i HL2DM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Är det någon som vet hur man packar upp filerna till spelet för att kunna modda det? tex. lägga till gordon-modellen i HL2DM... Det finns ingen gordon-modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Det finns ingen gordon-modell. Nej, inte från början. Men den finns att ladda ner, samt att den även hittas på senaste DVDGamern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Haha fan va ful modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Tråden döör! *RÄFRÄSH* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Haha fan va ful modell Är inget fel på den, det är bara HEV-dräkten med tillagda händer och ett huvud. Lite fula texturer på huvudet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Fan va man blev förbannad på slutet. Spoiler Första gången jag klara spelet trodde jag datorn hacka sig eller nåt men det var bara ja ni vet vem som kom fram och snacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Är det nån som har en cdkey till Half Life 1 som ni inte använt och som ni vill ge bort om ni har det så skicka gärna den till mig via PM, jag har tänkt att köpa HL1 men det finns ingen stans och på internet står det att dom inte kan försäkra sig om att cdkey funkar och det vill man ju inte.... det skulle vara värt guld för mig Jag har en cdkey till HL2! som jag kan ge i utbyte mot cdkey fast då ska jag regga cdkey som jag får av dejj först och om den funkar får du en giltig hl2 cdkey av mig!!! och håll men om att det är en bra deal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) *DELETED* Redigerad 28 januari, 2005 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hehehe min kompis fick det på 5cd skivor när han önska sig det i julklapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts