Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Edit : Nån som vill vara med och lira HL2 DM med mig och Topp3 imorrn? Vilken tid!? Jag är antagligen på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 När då? Det är möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vilken tid!? Jag är antagligen på! Typ...vet inte..dagen/kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 När jag vaknar, vilket bör vara runt 19:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Fråga om valve hammer editor: Vilken entity är till möbler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Fråga om valve hammer editor: Vilken entity är till möbler? MMenar du vilken entity man ska ha till möbeln som du redan gjort eller vilken entity som ÄR en möbel? *edit äh, va fan snackar jag om, du behöver ingen entity till din möbel (om du inte ska kunna flytta på den). Redigerad 4 januari, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vart kan man ladda ner nya banor till HL2 DM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nån som vill vara med och lira HL2 DM med mig och Topp3 imorrn? Imorrn? Du menar den 5:e? Tja, why not? Vilken tid/bana/plats/msnadress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hahaha Fan vad kul HL2 DM är. Spelade typ i 3 timmar nyss med Topp3. Jag är Musse_Pigg, vi löjlade oss lite och sprängde oss själva i luften för coola ragdoll volter. Edit : Nån som vill vara med och lira HL2 DM med mig och Topp3 imorrn? Jag är med...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När man kommer till slutet av spelet så *Spoiler* stannar tiden och g-man kommer, sen blir ju allt svartvitt och sen blir allt vitt. När det blir vitt startas min dator om eller så hänger den sig. Har prövat flera gånger. Nån som vet vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har nån ladda ner demon från steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja, jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nu har jag kommit till den delen av Kapitel 11 (Follow Freeman) där man möts at två Striders. Innan det så mötte man en tjej som sa något i stil med "Om du klarar dig till slutet av den stora byggnaden skall du finna vad som krävs för att förgöra Stridersarna", Det var inget jag la på minnet utan sprang istället ut för att försöka spränga de jävlarna. Efter att man har skjutit upp all sin ammunition och alla raketer på en enda Strider så är den död, men då kommer det en till, och det är omöjligt att klara. Då antar jag att jag gör på fel sätt och undrar därför här och nu vad det är man ska göra för att få död på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nu har jag kommit till den delen av Kapitel 11 (Follow Freeman) där man möts at två Striders. Innan det så mötte man en tjej som sa något i stil med "Om du klarar dig till slutet av den stora byggnaden skall du finna vad som krävs för att förgöra Stridersarna", Det var inget jag la på minnet utan sprang istället ut för att försöka spränga de jävlarna. Efter att man har skjutit upp all sin ammunition och alla raketer på en enda Strider så är den död, men då kommer det en till, och det är omöjligt att klara. Då antar jag att jag gör på fel sätt och undrar därför här och nu vad det är man ska göra för att få död på dem? Själv har jag inte HL2 men har sett några filmer... Ska man inte ta GravityGun och kasta saker på stridersarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Nu har jag kommit till den delen av Kapitel 11 (Follow Freeman) där man möts at två Striders. Innan det så mötte man en tjej som sa något i stil med "Om du klarar dig till slutet av den stora byggnaden skall du finna vad som krävs för att förgöra Stridersarna", Det var inget jag la på minnet utan sprang istället ut för att försöka spränga de jävlarna. Efter att man har skjutit upp all sin ammunition och alla raketer på en enda Strider så är den död, men då kommer det en till, och det är omöjligt att klara. Då antar jag att jag gör på fel sätt och undrar därför här och nu vad det är man ska göra för att få död på dem? Du har 2 alternativ: 1: Låt Dina Kompisar Skjuta Ner Stridersarna(Vilket Inte Funkar). 2: Döda Dina Kompisar Och Ta Deras Ammo. 3: Spring Till Kloaken Som Finns Lite Längre Fram Och Vänta Tills Dina Kompisar Blir Slaktade Och Ta Sedan Deras Ammo. 4: Spring Så Mycket Du Orkar Genom Banan I Hopp Om Att Hitta Vägen Till Nästa Bana 5: Slå In Impusle 101 Om Du Är En Fuskar-Typ. 6: Ge Upp Och Köp Telitubbies (50 öre på webbhallen). P.S Kom ihåg att latcha lite med bazooka-skottet så stridersarna blir yra och inte (om de kan) skjuter ner dina skott D.S Edit: Follow Freeman är den tråkigaste banan på hela HL2! Redigerad 6 januari, 2005 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Du har 2 alternativ: 1: Låt Dina Kompisar Skjuta Ner Stridersarna(Vilket Inte Funkar). 2: Döda Dina Kompisar Och Ta Deras Ammo. 3: Spring Till Kloaken Som Finns Lite Längre Fram Och Vänta Tills Dina Kompisar Blir Slaktade Och Ta Sedan Deras Ammo. 4: Spring Så Mycket Du Orkar Genom Banan I Hopp Om Att Hitta Vägen Till Nästa Bana 5: Slå In Impusle 101 Om Du Är En Fuskar-Typ. 6: Ge Upp Och Köp Telitubbies (50 öre på webbhallen). P.S Kom ihåg att latcha lite med bazooka-skottet så stridersarna blir yra och inte (om de kan) skjuter ner dina skott D.S Edit: Follow Freeman är den tråkigaste banan på hela HL2! 1: Nej den funkar ju som sagt var inte... 2: Så vitt jag vet så går dem inte att döda (ens kompisar då) 3: Det har jag försökt med, går hyffsat men raketerna räcker inte så länge. 4: Har jag också försökt med, men man verkar inte kunna komma nånstans. 5: Nej, aldrig nånsin. 6: Samma som ovan. Nja, jag tyckte faktiskt att Follow Freeman var askul! När man ska ta sig in i byggnaden och undvika den stora partikelkanonen elelr vad det är för att avaktivitera generatorerna. Hela spelet har faktiskt varit helt underbart hittills... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) 1: Nej den funkar ju som sagt var inte... 2: Så vitt jag vet så går dem inte att döda (ens kompisar då) 3: Det har jag försökt med, går hyffsat men raketerna räcker inte så länge. 4: Har jag också försökt med, men man verkar inte kunna komma nånstans. 5: Nej, aldrig nånsin. 6: Samma som ovan. Nja, jag tyckte faktiskt att Follow Freeman var askul! När man ska ta sig in i byggnaden och undvika den stora partikelkanonen elelr vad det är för att avaktivitera generatorerna. Hela spelet har faktiskt varit helt underbart hittills... Vilken partikelkanon? Sov jag när jag spelade den banan eller har jag haft tur och gått runt den? (kanonen, inte banan) Nu blir det omkörning av den banan Redigerad 7 januari, 2005 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vilken partikelkanon? Sov jag när jag spelade den banan eller har jag haft tur och gått runt den? (kanonen, inte banan) Nu blir det omkörning av den banan Jag vet inte vad det är, men det är nån stor kanon uppe på taket som skuter en enorm stråle, vars träffyta löses upp i molekyler eller liknande. Är alldeles för trött för att hitta vägen till mitt ordförråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vet inte vad det är, men det är nån stor kanon uppe på taket som skuter en enorm stråle, vars träffyta löses upp i molekyler eller liknande. Är alldeles för trött för att hitta vägen till mitt ordförråd... Är den inne i huset eller? Nån gång så kom det en fet stråle mot mig och hela datan låste sej... Var det den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är ni säkra på att det inte är Stridern som skjuter er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts