Ceone Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Har gjort en bana till halflife2 singelplayer men varför kan man inte se sina liv och ammo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Såhär alltså: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ingen som vet något om mitt problem? man kan heller inte ha två vapen då försvinner det första om man tar upp ett annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad är det man ska skriva i console för att få reda på vilken frame rate man har? (fps) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tack 'AE_Dave' och 'the dude' för er hjälp. och en jättebra beskrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Har gjort en bana till halflife2 singelplayer men varför kan man inte se sina liv och ammo? Det syns inget liv eftersom du inte lagt ut någon item_suit åt din gubbe, item_suit är HEV-dräkten Freeman använder, huden aktiveras när man tar på sig den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det syns inget liv eftersom du inte lagt ut någon item_suit åt din gubbe, item_suit är HEV-dräkten Freeman använder, huden aktiveras när man tar på sig den. Hur lägger man till? (ska försöka själv men du kan ju säga om jag inte klarar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad är det man ska skriva i console för att få reda på vilken frame rate man har? (fps) Jag har för mig att det var; net_graph 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad är det man ska skriva i console för att få reda på vilken frame rate man har? (fps) Net_graph 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hur lägger man till? (ska försöka själv men du kan ju säga om jag inte klarar) Den finns i entitymenyn (Knappen med den lilla shackpjäsen på.), samma meny som den du väljer vapen och fiender i. Dessutom ser jag av bilden att dömma verkar du inte ha hatt igång vis.exe.... Sätt ut lite lysen och kör med vis.exe, aktiverat när du kompilerar banan så får du lite mysig stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 En liten fråga till bara.. om konsolen. jag har fått fram den nu, men hur får jag fram den när jag spelar sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Den finns i entitymenyn (Knappen med den lilla shackpjäsen på.), samma meny som den du väljer vapen och fiender i. Dessutom ser jag av bilden att dömma verkar du inte ha hatt igång vis.exe.... Sätt ut lite lysen och kör med vis.exe, aktiverat när du kompilerar banan så får du lite mysig stämning. Vad e vis.exe? en till fråga hur gör man så att banan slutar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) En liten fråga till bara.. om konsolen. jag har fått fram den nu, men hur får jag fram den när jag spelar sen? Binda nån knapp till "toggleconsole", typ: bind k "toggleconsole" Redigerad 3 januari, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 När jag installerar HL2 blir det såhär VARFÖR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag klarade precis till man möter tjockisen i Ravenholm alltså när man springer omkring med honom. Damn Fast Zombies gives me the creeps. När jag hör ljudet av något komma klättrande upp för ett stup rör. kissar jag på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 När jag installerar HL2 blir det såhär VARFÖR? Ingen repa på skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag klarade precis till man möter tjockisen i Ravenholm alltså när man springer omkring med honom. Damn Fast Zombies gives me the creeps. När jag hör ljudet av något komma klättrande upp för ett stup rör. kissar jag på mig Skriv "mat_fullbright 1" (utan ") i konsolen så blir inte Ravenholm en lika läskig upplevelse för de som tyckte att den var det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag har ett problem i cs source. Musen laggar både i spelet och på menyn. Den rör sig ojämnt och fastnar ibland. Säg inte "städa musen" då jag har en Logitech MX1000. Det kan inte vara pingen som är för hög eftersom den ligger under 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ingen repa på skivan? Äh det löste sig, det var datorn som inte fattade att jag hade nån hårddisk för tillfället . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Hahaha Fan vad kul HL2 DM är. Spelade typ i 3 timmar nyss med Topp3. Jag är Musse_Pigg, vi löjlade oss lite och sprängde oss själva i luften för coola ragdoll volter. Edit : Nån som vill vara med och lira HL2 DM med mig och Topp3 imorrn? Redigerad 3 januari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts