Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur lägger man till? (ska försöka själv men du kan ju säga om jag inte klarar) :wub:

Den finns i entitymenyn (Knappen med den lilla shackpjäsen på.), samma meny som den du väljer vapen och fiender i. Dessutom ser jag av bilden att dömma verkar du inte ha hatt igång vis.exe.... ^_^ Sätt ut lite lysen och kör med vis.exe, aktiverat när du kompilerar banan så får du lite mysig stämning. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den finns i entitymenyn (Knappen med den lilla shackpjäsen på.), samma meny som den du väljer vapen och fiender i. Dessutom ser jag av bilden att dömma verkar du inte ha hatt igång vis.exe.... ^_^ Sätt ut lite lysen och kör med vis.exe, aktiverat när du kompilerar banan så får du lite mysig stämning. :wub:

Vad e vis.exe?

en till fråga hur gör man så att banan slutar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade precis till man möter tjockisen i Ravenholm alltså när man springer omkring med honom. Damn Fast Zombies gives me the creeps. När jag hör ljudet av något komma klättrande upp för ett stup rör. kissar jag på mig :P

Skriv "mat_fullbright 1" (utan ") i konsolen så blir inte Ravenholm en lika läskig upplevelse för de som tyckte att den var det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha :D

Fan vad kul HL2 DM är.

Spelade typ i 3 timmar nyss med Topp3.

Jag är Musse_Pigg, vi löjlade oss lite och sprängde oss själva i luften för coola ragdoll volter.

Edit : Nån som vill vara med och lira HL2 DM med mig och Topp3 imorrn? ^_^

post-23-1104796261_thumb.jpg

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor