Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Det är friktionskraften i City 17 som krånglar :unsure:

Nä, men jag vet inte, det är ju konstigt om det är köpt, har du trådlöst tangentbord?

Det kanske reagerar slött.

Näe, mitt tangentbord är inte trådlöst, och det funkar perfekt i alla andra spel... -_-

Den som undrade vad man körde med för upplösning: Jag kör med 1280 x 1024, 2xAA, High Textures, Medium och Low på resten. Funkar perfa med ett GeForce 5600 FX...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Prova att stänga av AA...

Tyckte att ditt tips lät rimligt och testade att stänga av det, men inte fan funkade det ändå! Testade även att ställa ner andra grafiska inställningar, men inget hände. Jag fattar inte hur det kan vara så, spelet var ju normalt från början, ju! Och det är köpt, Collector's Edition...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte att ditt tips lät rimligt och testade att stänga av det, men inte fan funkade det ändå! Testade även att ställa ner andra grafiska inställningar, men inget hände. Jag fattar inte hur det kan vara så, spelet var ju normalt från början, ju! Och det är köpt, Collector's Edition...

Hmm, skumt. Fråga på de officiella forumen, dom borde kunna hjälpa dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej. har spelat igenom och klarat halflife 2 nu.. så det börjar bli dags att modifiera och fuska lite. men nu är det så att jag inte får fram konsolen. menyn där man skriver fusken..

jag har läst lite i denna topicen, men inte förstått riktigt vilken tangent jag ska trycka på, eller vad jag ska ändra i olika genvägar?

skulle vara väldigt snällt om någon kunde förklara vad det är jag ska göra, och var jag ska göra det? gärna väldigt basic.. är inte såå grym på att modifiera filer och så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många tycks ha problem med consolen till HL2 + dess modifikationer och allt vad det nu är. Högerklicka på dess ikon i Steam>Play Games, menyn och bläddra ner till "Properties"... sedan skall en ruta med spelinformation komma upp, här klickar du på en knapp lokerad ungefär i mitten av denna lilla ruta med text "Advanced Setup" eller "Game Parameters"... ja nånting står det på den i varje fall, klicka på denna så öppnas ännu en dialog där du kan skriva in kommandon som skall aktiveras när spelet startas.

Skriv -console där och sedan när spelet startas kommer en s.k. console att finnas i huvudmenyn, du får dock inte klicka bort denna eftersom du inte kommer kunna kalla tillbaka den, ifall du inte startar om spelet vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor