Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har två problem, ända sen mitten av Ravenholm har mitt HL2 vart konstigt. Jag har nu kommit till stället där man kör lyftkran på kapitlet efter Ravenholm. Jag kan inte gå uppför trappor, utan måste hoppa upp för varje trappsteg. Man fastnar också ibland när man duckar och måste hoppa för att resa på sig. Ibland är det som om det finns osynliga väggar mitt på banan. Det kan även vara svårt att gå upp för backar. Vad är felet? Spelet är köpt och sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har två problem, ända sen mitten av Ravenholm har mitt HL2 vart konstigt. Jag har nu kommit till stället där man kör lyftkran på kapitlet efter Ravenholm. Jag kan inte gå uppför trappor, utan måste hoppa upp för varje trappsteg. Man fastnar också ibland när man duckar och måste hoppa för att resa på sig. Ibland är det som om det finns osynliga väggar mitt på banan. Det kan även vara svårt att gå upp för backar. Vad är felet? Spelet är köpt och sånt...

Det är friktionskraften i City 17 som krånglar :shifty:

Nä, men jag vet inte, det är ju konstigt om det är köpt, har du trådlöst tangentbord?

Det kanske reagerar slött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir galen!!! Jag fick hl2 i julklapp. Jag håller på och installera det nu. Jag har kommit till steget när den kollar om man har direct x 9.0. Det har jag. Men när jag trycker på next händer inget!?!?! Jag får damp snart...

Edit: Fick det att funka. Jag såg att det stod att man skulle stänga ner alla andra program först. Så jag gjorde det och startade om installationen och nu funkar det. Den installerar nu. ska bli spännande att se hur spelet är sen.

Redigerad av HardPaty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor