Gonarch Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 det här har inget med hl2 att göra men ändå... vad heter banan i opposing force där man kan se gordon freeman hoppa in i den där portalen till xen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 har tankat hl2 demo från steam fan vad grafiken äger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Konsten att skaffa Half-Life 2: Collector's Edition Bokade kring den första december. Skulle fått det den 10:e. Det kom den 20:e. Kl. 10.25 ringer polaren och säger att det har kommit. Kl. 10.55 går jag bort till kiosken. Kl. 11.00 är jag framme. Kl. 11.10 kommer kompisen till kiosken. Vi hämtar ut paketen. Jag går hem. Tar en stund att få upp kartongen. När jag väl får det beundrar jag den vackra metalboxen. Sedan sätter jag i skivan i datorn. Installerings-schema: INSTALL 11.40 - 11.47 STEAM UPDATE 11.47-12.14 UPDATE STEAM PLATFORM FILES 12.14-12.19 REGISTER CD-KEY WITH STEAM 12.20-12.21 DECRYPT HL2 GAME FILES, CS:SOURCE GAME FILES & HL:SOURCE GAME FILES. 12.22-13.16 PRE-LOADING HALF-LIFE 2 DEATHMATCH FILES 13.16-13.17 UPDATE HALF-LIFE 2 13.18-13.32 UPDATE HALF LIFE: SOURCE 13.41-13.50 SPELA HALF-LIFE 2 14.00-Resten av mitt liv UPDATE COUNTER-STRIKE: SOURCE 22.22-1.35 Förresten, kan man inte spela CS:Source offline? Enligt dess status i Steam är det bara 99% "Acquired". Det står även att man behöver uppdatera det, men hur gör man det? Redigerad 21 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Är inte tiderna lite fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ganska ordentligt, sålänge han inte går väldigt fort och igenom tidszoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Haha, ojsan. Skrev nog lite lagom fel där Redigerad 21 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ravenholm är skit ball! NU vet jag inte vilka fler banor det finns men den är skit grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ravenholm är skit ball! NU vet jag inte vilka fler banor det finns men den är skit grym! Ravenholm är spelets höjdpunkt, sen blir det bara sämre och sämre... Och vafan, jag säger vad jag vill om hl2 i en hl2 topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 HL 1 va bettre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 HL 1 va bettre japp, klurigt värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Efter Ravenholm blire tråkigt ett tag... men sen flyger spelglädjemätaren upp i toppen å exploderar!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 själv har jag kommit ganska långt nu (follow freeman eller liknande). Men när jag spelar hl2 är det typ: "jaha nu ska jag ända dit, och tillbaks. jaha dra i spaken. vart fan är stegen!? Hur kommer jag dit? Jävla månsterjävlar etc." Vill bara klara av det för sakens skull.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Personligen så tyckte jag bara att början av Ravenhplm var underhållande, nu börjar det nästan bli lite tråkigt (Har precis mött de supersnabba zombierna och fått hagelgeväret). Då var nästan Water Hazard roligare. Jag fattar fortfarande inte hur man gör för att uppdatera CS: Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Konsten att skaffa Half-Life 2: Collector's Edition Bokade kring den första december. Skulle fått det den 10:e. Det kom den 20:e. jo, mitt kom också igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Kolla in mitt speed run demo. rejtan_airwalk.dem Enjoi! Redigerad 22 december, 2004 av rejtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 har en fråga : Det finns ju Bronze , Silver och Gold paket men jag har kollat i affärerna och på hemsidor där finns inga silver , gold paket där finns bara en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 har en fråga : Det finns ju Bronze , Silver och Gold paket men jag har kollat i affärerna och på hemsidor där finns inga silver , gold paket där finns bara en Tror inte dem har släppts i Sverige, eller så kan man bara köpa dem över Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Kolla in mitt speed run demo. rejtan_airwalk.dem Enjoi! vad öppnar man den med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 vad öppnar man den med?? HåElTvå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cola Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 har tankat hl2 demo från steam fan vad grafiken äger!!! vad har du för grafikkort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts