Curly Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 ai_disable 0 i consolen! fam gizmo hann före Jag var först av alla när jag skickade PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Okej. Nu har jag ett riktigt problem här. Jag spelade och allt var bra. Så sparar jag och när jag laddar igen så står det A.I. Disabled varför? SVARA! Köp spelet, det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag var först av alla när jag skickade PM Jag kommer göra dig ledsen... Men Mons var den första som PM:a... Och den första som klaga på mitt sätt att skaffa spel. @ ZalCiNoWa: Jag känar 450 kr på detta... Vad förlorar jag? Jag kan inte spela över internet... Det är det ändra typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 varför hjälper ni en som har laddat ner de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 varför hjälper ni en som har laddat ner de? Varför inte? Nerladdning är bra, har precis gett en kompis HL2 DVD'n med VENGEANCE rellen på och han vart jätteglad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 läs reglerna inget warez snack här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 läs reglerna inget warez snack här! Står inget om att man inte får hjälpa folk med piratkopior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Står inget om att man inte får hjälpa folk med piratkopior Haha precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag kommer göra dig ledsen... Men Mons var den första som PM:a... Och den första som klaga på mitt sätt att skaffa spel. @ ZalCiNoWa: Jag känar 450 kr på detta... Vad förlorar jag? Jag kan inte spela över internet... Det är det ändra typ. det går visst lira över nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Really . Vart hittar man HLDM? Föresten... Man kan inte spela online om man inte har Steam . Redigerad 18 december, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 läs reglerna inget warez snack här! Men buhu han har laddat ner ett spel, katastrof! Bara för att du inte kan använda D-Tools Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 jag fick ner färdig instalerad inget att använda D-Tools . Men jag kan använda det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Really . Vart hittar man HLDM? Föresten... Man kan inte spela online om man inte har Steam . jo, det kan man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 host kalle sluta vara så slug. berätta nu. om du vill så kan det göras över msn, kan t.o.m adda dig om du slutar jobba den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 FYI så har jag fastnat i Ravenholm... Kan någon hjälpa mig? Jag är typ man ska hoppa från lite hus för att komma in i ett hus. När jag hoppar över till nån "gång" vid huset så trillar den ner men man kan ändåså komma upp. Någon som vet vad man ska göra när man kommit ut ur huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag kommer göra dig ledsen... Men Mons var den första som PM:a... Och den första som klaga på mitt sätt att skaffa spel. @ ZalCiNoWa: Jag känar 450 kr på detta... Vad förlorar jag? Jag kan inte spela över internet... Det är det ändra typ. Hur dum får man bli? Fråga om hjälp om detta i ett forum som INTE tillåter snack om warez... Skriv ai_disable "1" i din config och skrivskydda! Och, hahahahahahahah du är inte sann "Inte spela på internet" Sen att du fortfarande kör Emporios version är också lite udda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag kör Working AXPI jag har ingen aning om det är Empiro who gives a f*ck? Och det funkar ju... Och ursäkta mig för att jag inte vet allt om allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 WOW!!! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det är väll inte samma eller? Är inte den första nån och den andra Eli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Det är väll inte samma eller? Är inte den första nån och den andra Eli? Nej det är inte samma person men det är en jämförelse (grafiken).... Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts