P-C Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Haha a som fan. Valve borde vänta minst 5 år till innan dom släpper 3:an tycker jag. gud förbjude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Haha a som fan. Valve borde vänta minst 5 år till innan dom släpper 3:an tycker jag. Snacka fet orgasm då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Är det någon som har fått sitt Collector's Edition ännu? Jag har inte fått mitt även om det släpptes i fredags och jag bokade det ett bra tag innan... Skam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Är det någon som har fått sitt Collector's Edition ännu? Jag har inte fått mitt även om det släpptes i fredags och jag bokade det ett bra tag innan... Skam... Har inte fått mitt ännu, beställe från megastore.se pga billigt pris (515kr). Ångrar att jag beställde de därifrån nu, såg de på GAME i centrum idag för 599kr, skiten från megastore blir sammanlagt 583kr inkl frakt. Hurra, tjänar 16kr men dom slantarna offrar jag gärna för att få de nu eller i fredags eller vad som helst och inte om några dagar eller när fan de kommer från megastore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Har inte fått mitt ännu, beställe från megastore.se pga billigt pris (515kr). Ångrar att jag beställde de därifrån nu, såg de på GAME i centrum idag för 599kr, skiten från megastore blir sammanlagt 583kr inkl frakt. Hurra, tjänar 16kr men dom slantarna offrar jag gärna för att få de nu eller i fredags eller vad som helst och inte om några dagar eller när fan de kommer från megastore. Därför köper jag aldrig spel från internet när jag nu ska köpa spel. Och jag köper spel cirka en gång om året! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) jo, ångrar som sagt de nu. köper iofs spel lika ofta som du om inte mer sällan Redigerad 14 december, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jo, ångrar som sagt de nu. köper iofs spel lika ofta som du om inte mer sällan Det som jag inte heller gillar med att köpa spel från internet e garantin. Får man typ spelet hem med årets repa på skivan så kan man åtminstonde gå och byta i affären. Men det kan man inte med spel från internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Det som jag inte heller gillar med att köpa spel från internet e garantin. Får man typ spelet hem med årets repa på skivan så kan man åtminstonde gå och byta i affären. Men det kan man inte med spel från internet spelen brukar inte heller va särskillt mycke billigare från inteternet speciellt med frakt+moms så är oftast lika bra att köpa från affär, man kan ju alltid reservera et exemplar där om man vill va säker på att få det på realeasedagen. köpte mitt på releasen på on-off, 396 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Ni som undrar vart HL2 Collector's Edition har tagit vägen kan jag nu berätta att de som skulle importera det till Sverige inte har skickat det förräns typ igår. Fy fan vilka jävla nollor, de borde brinna i helvetet! Sen ska ju megastore skicka det till posten, och redan då kan man hämta ut det... Tidigast på måndag nästa vecka eller något då... fy fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cola Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Ska få half-life 2 i julklapp De är jag 100% säker på (:!!! ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vad hette sidan där man kunde kolla om man kunde spela olika spel? Dom typ sökte igenom datan på nån vänster och så var det nån slags sak och så pekade den på minikrav och ett ställe där man kunde ha det perfekt... Vad hette den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Om man köper Halflife2 Bronze kan man itne ladda ner Day of defeat source då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Om man köper Halflife2 Bronze kan man itne ladda ner Day of defeat source då? Nej för att få DoD:Source måste man köpa silver,guld eller collectors edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Okej. Nu har jag ett riktigt problem här. Jag spelade och allt var bra. Så sparar jag och när jag laddar igen så står det A.I. Disabled varför? SVARA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Okej. Nu har jag ett riktigt problem här. Jag spelade och allt var bra. Så sparar jag och när jag laddar igen så står det A.I. Disabled varför? SVARA! Du har laddat ner ditt spel, det är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Så det är så för alla som laddat ner det? Och det måste nog finnas ett sätt att få bort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 skriv in "ai_disable 0" i consolen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Så det är så för alla som laddat ner det? Och det måste nog finnas ett sätt att få bort det... ai_disable 0 i consolen! fam gizmo hann före Redigerad 18 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag kan inte få fram konsollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 lägg till -console i genvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts