Pico Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Glöm... Redigerad 12 december, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vad ska man göra i detta rum? Där nere är det endast vatten och två små galler. Du ska stå längst upp där och hoppa ut på nåt av rören rakt framför dig och hoppa vidare till ratten på baksidan av ett rör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Ska få half-life 2 i julklapp De är jag 100% säker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Ska få half-life 2 i julklapp De är jag 100% säker på Inget att vara glad över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Inget att vara glad över... det är det väl visst! hl2 är ett bra spel, hl2mp är riktigt skoj, och massa roliga moddar kommer dyka upp snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 det är det väl visst! hl2 är ett bra spel, hl2mp är riktigt skoj, och massa roliga moddar kommer dyka upp snart Äsch, HL=Lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Inget att vara glad över... Jajajaja, vi vet att du tycker illa om HL2, sluta skriv det i denna tråd, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Någon som kan sätta upp en gullig liten Deathmatch server ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag har beställt det nu... Hoppas jag blir nöjd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jajajaja, vi vet att du tycker illa om HL2, sluta skriv det i denna tråd, tack. Får jag inte säga vad jag tycker om HL2 men folk får snacka om css? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Yea ska få nytt grafikkort och hl2 i julklapp! Om man har hl2 och source kan man ladda ner Day of defeat source då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Yea ska få nytt grafikkort och hl2 i julklapp! Om man har hl2 och source kan man ladda ner Day of defeat source då också? Neh.. Du måste vinna den där resan till valve om du vill spela Day of Defeat Source! Redigerad 13 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Får jag inte säga vad jag tycker om HL2 men folk får snacka om css? Jodå, men en gång räcker. Och förresten, vad spelar det för roll om dom pratar om CS:S här? Det är ju trots allt HL2:s multiplayer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jodå, men en gång räcker. Och förresten, vad spelar det för roll om dom pratar om CS:S här? Det är ju trots allt HL2:s multiplayer... Haha, vart har du fått det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det är ju det... HL2 hade ingen multiplayer i början, så CS:S vart dess MP del. Men nu finns ju HL2: DM ute, så... Är inte 100 på vad som är dess MP just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 klarade spelet igår. blev lite smått besviken på slutfilmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) klarade spelet igår. blev lite smått besviken på slutfilmen. vad trodde du? slutet ligger så j*kla öppet att det MÅSTE komma ett HL3 ! "It will all make sense to you in the time of...well... i am not at liberty to say" Redigerad 14 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vad trodde du? slutet ligger så j*kla öppet att det MÅSTE komma ett HL3 ! Det sades på E3 för 2 år sedan att man jobbat på Half-Life 3 redan då, så ja det kommer komma ett HL3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det sades på E3 för 2 år sedan att man jobbat på Half-Life 3 redan då, så ja det kommer komma ett HL3. *orgasm!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 *orgasm!* Haha a som fan. Valve borde vänta minst 5 år till innan dom släpper 3:an tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts