Weener Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Kolla denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hahaha! Klarade det nyss, det va kul men kort Förresten finns det fusk till HL2 och vet nån dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hahaha! Klarade det nyss, det va kul men kort Förresten finns det fusk till HL2 och vet nån dom? http://www.ign.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Fan! Nu har jag fastnat på det där stället där det kommer asmånga Combine soldater och man har tre "turrets" som blir omkullvälta hela tiden. Det är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag är också där nu! Kommer ju hur många som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Fan! Nu har jag fastnat på det där stället där det kommer asmånga Combine soldater och man har tre "turrets" som blir omkullvälta hela tiden. Det är omöjligt. det är ju inte så svårt... rör bara på dig hela tiden... jag hade 50hp kvar efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Fan! Nu har jag fastnat på det där stället där det kommer asmånga Combine soldater och man har tre "turrets" som blir omkullvälta hela tiden. Det är omöjligt. Om du går in i kontrollrummet och ställer dig så du står mittemot turretserna så ska du gå till vänster. Där är en balkong, du kan stapla lådor upp dit och ställa alla där uppe. Så gjorde jag, jag hadde 100 hp kvar och hela skölden efter det. Det enda som du behöver vara berädd på är manhacks men dom tar du med gravgun och skjuter iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Ska köpa det när jag har uppgraderat datorn vilket förhoppningsvis händer efter jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Fan! Nu har jag fastnat på det där stället där det kommer asmånga Combine soldater och man har tre "turrets" som blir omkullvälta hela tiden. Det är omöjligt. Så här gjorde jag, försökte rita lite i paint, hoppas du förstår. Ställ upp turrets som de blåa ringarna står, eller förslagsvis lite närmare, du ser varifrån Combines kommer (Röda dubbelpilar) Sedan ställer du dig med Gravity Gun i mitten och slänger bort alla granater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Men jag kan inte få upp consolen och jag har markerat den där saken i options! Nån som vet hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Kolla denna hahahha! så otroligt lol! haha det var nästan exakt så man kände sig.. alla stog i vägen och gick på varann...! så jag sprnag till andra sidan banan och sprang före alla COMFY: skriv i kommandoraden - console Redigerad 12 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Men jag kan inte få upp consolen och jag har markerat den där saken i options! Nån som vet hur jag ska göra? Du måste ändra i config.cfg som finns i x\Steam\Steamapps\{något}\Half-Life 2\hl2\cfg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Du måste ändra i config.cfg som finns i x\Steam\Steamapps\{något}\Half-Life 2\hl2\cfg. Vet du vad jag ska skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vet du vad jag ska skriva? Du ska inte skriva något alls, du ska bara hitta 'bind ABO "console"' eller vad det nu står och ändra ABO till valfri tangent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Du ska inte skriva något alls, du ska bara hitta 'bind ABO "console"' eller vad det nu står och ändra ABO till valfri tangent. det finns inte nånting alls med console eller ABO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 det finns inte nånting alls med console eller ABO läs mitt inlägg ovan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) det finns inte nånting alls med console eller ABO Men jösses tröga barn... Byt ut ABO mot vadfan du vill, jag vet inte hur ditt spel är funtat. bind "`" "toggleconsole" Byt ut ` mot den tangent du vill ha där, ok? Redigerad 12 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Men jösses tröga barn... Byt ut ABO mot vadfan du vill, jag vet inte hur ditt spel är funtat. bind "`" "toggleconsole" Byt ut ` mot den tangent du vill ha där, ok? 1. Jag e inte trög det e nog du som e det... jag sa ju det finns inget med ABO eller toggleconsole så läs mitt inlääg nogrannare nästa gång... och tror du inte att jag har provat att skriva bind"§" "toggleconsole" eller? mitt spel hänger sig då och ifall det inte hade gjort det så hade jag inte frågat... P-C: Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 1. Jag e inte trög det e nog du som e det... Nä. jag sa ju det finns inget med ABO eller toggleconsole så läs mitt inlääg nogrannare nästa gång... Jag vet att det inte finns något ABO, jag tog för givet att du förstod att jag skrev det istället för vad som står där. Och jo, det står toggleconsole. Leta nogrannare. Och § funkar inte. Ta något annat. Alternativt kan du ställa in HL2 att använda amerikansk layout på tangentbordet, då funkar det som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Kolla denna Fy fan vad man känner igen sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts