Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan! Nu har jag fastnat på det där stället där det kommer asmånga Combine soldater och man har tre "turrets" som blir omkullvälta hela tiden. Det är omöjligt. ;)

Om du går in i kontrollrummet och ställer dig så du står mittemot turretserna så ska du gå till vänster.

Där är en balkong, du kan stapla lådor upp dit och ställa alla där uppe.

Så gjorde jag, jag hadde 100 hp kvar och hela skölden efter det.

Det enda som du behöver vara berädd på är manhacks men dom tar du med gravgun och skjuter iväg. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan! Nu har jag fastnat på det där stället där det kommer asmånga Combine soldater och man har tre "turrets" som blir omkullvälta hela tiden. Det är omöjligt. ^_^

Så här gjorde jag, försökte rita lite i paint, hoppas du förstår.

Ställ upp turrets som de blåa ringarna står, eller förslagsvis lite närmare, du ser varifrån Combines kommer (Röda dubbelpilar)

Sedan ställer du dig med Gravity Gun i mitten och slänger bort alla granater.

post-23-1102870678_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jösses tröga barn... Byt ut ABO mot vadfan du vill, jag vet inte hur ditt spel är funtat.

bind "`" "toggleconsole"

Byt ut ` mot den tangent du vill ha där, ok?

1. Jag e inte trög det e nog du som e det...

jag sa ju det finns inget med ABO eller toggleconsole så läs mitt inlääg nogrannare nästa gång...

och tror du inte att jag har provat att skriva bind"§" "toggleconsole" eller?

mitt spel hänger sig då och ifall det inte hade gjort det så hade jag inte frågat... ^_^

P-C: Tack :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag e inte trög det e nog du som e det...

Nä.

jag sa ju det finns inget med ABO eller toggleconsole så läs mitt inlääg nogrannare nästa gång...

Jag vet att det inte finns något ABO, jag tog för givet att du förstod att jag skrev det istället för vad som står där. Och jo, det står toggleconsole. Leta nogrannare.

Och § funkar inte. Ta något annat. Alternativt kan du ställa in HL2 att använda amerikansk layout på tangentbordet, då funkar det som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor