MetoC7 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Nu ska jag lira lite CSS. Har bara lirat det en gång, alla ägde mig! Vad det där ett nödigt inlägg? Menar du att du ska börja spela CSS eller att du ska spela det lite nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Att jag skulle lira lite! Min första frag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Att jag skulle lira lite! Min första frag! Grattis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vill nån spela cs source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Skulle man inte snacka om HL2 i denna topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Grattis!!! Tack! Här är min kusins första frag, och han är en större n00b än jag. Och han är "bara" 11 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 De där flygande sakerna som skjuter är så jobbiga! Har ni något tips på hur man ska förstöra dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om du har fått gravity gun så är det bara att ta tag i dom små jävlarna och skjuta in dom i väggen. Annars är det bara att peppra eller slå med kofot när dom flyger mot en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om du har fått gravity gun så är det bara att ta tag i dom små jävlarna och skjuta in dom i väggen. Annars är det bara att peppra eller slå med kofot när dom flyger mot en. Jag menade inte de där små utan de stora sakerna som flyger runt och skjuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Menar du "Strider"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Måste man ha Steam och/eller HL2 för att spela CSS? Jag vet att detta är HL2 topic men vart skulle jag fråga utan att ni klagade på att jag gjorde ny tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ja de måste du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hatkoff Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det var okej. klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag menade inte de där små utan de stora sakerna som flyger runt och skjuter! Jag vet vilka du menar och det är absolut inte Striders Du lär ha fått RL till dom, eller så snackar du vimsigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Gunship Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Så här ser det ut. Jag tror det heter Gunship. De är så svåra att träffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Så här ser det ut. Jag tror det heter Gunship. De är så svåra att träffa. Knappast.. Ingenting är svårt att träffa.. Det är bara att hålla den röda pricken på skeppet till missilen träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Knappast.. Ingenting är svårt att träffa.. Det är bara att hålla den röda pricken på skeppet till missilen träffar. Jaha så man ska fortsätta att sikta på det! Aha, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ja precis du styr ju raketen efter du har skjutit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jaha så man ska fortsätta att sikta på det! Aha, tack! Gjorde samma misstag i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts