Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag behöver lite hjälp. (jag är på 'Sandtraps') Vad ska man göra vid den där stora "myrlejonbossen"? Jag hitta en dörr man ej kommer igenom och ovanför den står en kille och skjuter på bossen med en stationary machine gun. Lejonet verkar ju vara odödligt. Vad ska jag göra?

du ska döda "den"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Half-Life 2 ett linjärt spel där man startar på ett uppdrag och gör massa grejjor tills man klarar dt och sen kommer man till nästa bana och uppdrag där man dödar några zombie osv....? typ som Red faction eller Halo

Eller är det ett olinjärt spel där man kan gå runt på en och samma bana hela tiden och göra lite uppdrag när man vill? typ som Deus Ex eller Postal 2

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Half-Life 2 ett linjärt spel där man startar på ett uppdrag och gör massa grejjor tills man klarar dt och sen kommer man till nästa bana och uppdrag där man dödar några zombie osv....? typ som Red faction eller Halo

Eller är det ett olinjärt spel där man kan gå runt på en och samma bana hela tiden och göra lite uppdrag när man vill? typ som Deus Ex eller Postal 2

Jag tycker att spelet är överdrivet linjärt. Inte alls bra, men det är som sagt vad jag tycker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorrn smäller det! HL2 Collector's Edition. Can't wait.

För att inte detta ska vara nåt spam, är spelets livslängd lång?

det beror på hur man ser det... du kan klara det på ca 15 timmar, men antagligen så stannar du upp ibland och undersöker saker, så det lär ta längre tid. om man täknar med alla moddar som kommer komma så är spelets livslängd oändlig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte Collector's Edition idag? Det släpps ju den 10:e och posten kommer inte på lördagar... eller jag missuppfattat något?

Jo, du har missuppfattat. Klockan blev över tolv när jag skrev det föregående, så det blev 10:e.

Dock har jag ännu inte fått nån avi-sändelse eller nåt, trots att det ligger på Posten just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev minst sagt jävligt besviken på att CE:et inte kom idag. Själv beställde jag det från Megastore... Någon som har fått det? :'(

Mummel... inte jag...

I och för sig är chansen liten, men när jag en gång i tiden bokade AoE II: The Conquerors så tog det en sjuhelsikes tid. Klockan åtta en kväll kom det dock nån brevbärare med spelet. Så, tja, jag tror väl på det, hah.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor