Tarzan Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Hittade den svenska bensinpumpen! Redigerad 11 december, 2004 av Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Ok, när man har registrerat det så behöver man inte ha internet uppkoppling längre, eller? Kör man över steam? Du måste ha internetuppkoppling när du ska spela också. Du slipper inte undan det. Redigerad 9 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag behöver lite hjälp. (jag är på 'Sandtraps') Vad ska man göra vid den där stora "myrlejonbossen"? Jag hitta en dörr man ej kommer igenom och ovanför den står en kille och skjuter på bossen med en stationary machine gun. Lejonet verkar ju vara odödligt. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag behöver lite hjälp. (jag är på 'Sandtraps') Vad ska man göra vid den där stora "myrlejonbossen"? Jag hitta en dörr man ej kommer igenom och ovanför den står en kille och skjuter på bossen med en stationary machine gun. Lejonet verkar ju vara odödligt. Vad ska jag göra? du ska döda "den" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det går ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag gjorde det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Får väl försöka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ett bra tips är att skjuta honom med armborstet. Efter 4-5 skott dör han. Har du inte så mycket ammunition så skjuter du bara bazooka-skott eller bensintunnor med grav-gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Första gången jag mötte en sån tog jag slut på all min ammo, men sen kom jag på att bensintunnorna är ett mycket effektivare sätt, eller element.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Är Half-Life 2 ett linjärt spel där man startar på ett uppdrag och gör massa grejjor tills man klarar dt och sen kommer man till nästa bana och uppdrag där man dödar några zombie osv....? typ som Red faction eller Halo Eller är det ett olinjärt spel där man kan gå runt på en och samma bana hela tiden och göra lite uppdrag när man vill? typ som Deus Ex eller Postal 2 Redigerad 9 december, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Är Half-Life 2 ett linjärt spel där man startar på ett uppdrag och gör massa grejjor tills man klarar dt och sen kommer man till nästa bana och uppdrag där man dödar några zombie osv....? typ som Red faction eller Halo Eller är det ett olinjärt spel där man kan gå runt på en och samma bana hela tiden och göra lite uppdrag när man vill? typ som Deus Ex eller Postal 2 Jag tycker att spelet är överdrivet linjärt. Inte alls bra, men det är som sagt vad jag tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag tycker att spelet är överdrivet linjärt. Inte alls bra, men det är som sagt vad jag tycker... håller med där, som i början av spelet i kanalerna, det finns alltid baar en väg man kan välja, känns ganska orealistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Visst är det linjärt men det är inget jag stör mig så jättemycket på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Imorrn smäller det! HL2 Collector's Edition. Can't wait. För att inte detta ska vara nåt spam, är spelets livslängd lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Imorrn smäller det! HL2 Collector's Edition. Can't wait. För att inte detta ska vara nåt spam, är spelets livslängd lång? det beror på hur man ser det... du kan klara det på ca 15 timmar, men antagligen så stannar du upp ibland och undersöker saker, så det lär ta längre tid. om man täknar med alla moddar som kommer komma så är spelets livslängd oändlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Imorrn smäller det! HL2 Collector's Edition. Can't wait. Kommer inte Collector's Edition idag? Det släpps ju den 10:e och posten kommer inte på lördagar... eller jag missuppfattat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Kommer inte Collector's Edition idag? Det släpps ju den 10:e och posten kommer inte på lördagar... eller jag missuppfattat något? Jo, du har missuppfattat. Klockan blev över tolv när jag skrev det föregående, så det blev 10:e. Dock har jag ännu inte fått nån avi-sändelse eller nåt, trots att det ligger på Posten just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Blev minst sagt jävligt besviken på att CE:et inte kom idag. Själv beställde jag det från Megastore... Någon som har fått det? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Blev minst sagt jävligt besviken på att CE:et inte kom idag. Själv beställde jag det från Megastore... Någon som har fått det? :'( Mummel... inte jag... I och för sig är chansen liten, men när jag en gång i tiden bokade AoE II: The Conquerors så tog det en sjuhelsikes tid. Klockan åtta en kväll kom det dock nån brevbärare med spelet. Så, tja, jag tror väl på det, hah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Nu ska jag lira lite CSS. Har bara lirat det en gång, alla ägde mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts