Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Usch, är inne i Ravenholm nu, jävla spindlar och superzombies. Vill bara därifrån Klart du vill ut ur Ravenholm, det är efter det det roliga börjar! Aaahh.. vill köra HL2 nu. Din bastard (ska sägas med extremt svenskt uttal, d.v.s. baast-aaard). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Klart du vill ut ur Ravenholm, det är efter det det roliga börjar! Aaahh.. vill köra HL2 nu. Din bastard (ska sägas med extremt svenskt uttal, d.v.s. baast-aaard). Det roliga slutar efter Ravenholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det roliga slutar efter Ravenholm Nej för faean. Det innan Ravenholm är astråkigt. Tycker jag iallafall. Det är efter allt kul händer... Follow Freeman, Our Benefactors o.s.v. Fast grejen med Nova Prospekt är astråkig. Och Highway 17 också. Långtråkigt, trist och... boring. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jag såg att HL2 fanns på elgiganten för 330 kr.. e det ett bra pris eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jag såg att HL2 fanns på elgiganten för 330 kr.. e det ett bra pris eller ? helt okej tror jag, normalpriset är väl 399kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Köpte mitt för 425:-, tycker det var värt varenda sedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ..nu när jag vet att min dator orkar med spelet så skulle det vara kul att få lite utlåtanden om det är värt att köpa? grafiken är fet. men är spelet kul, eller mattas det av ju längre man kommer? får man kriga mot militärer som i ettan eller är det bara aliens? helt enkelt - rekomenderar ni ett köp, om man tyckte att ettan vart bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Gillar du ettan kommer du med största sannolikhet gilla tvåan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 haha det stod på en affär att det var extrapris och då kostade 429:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Definera ordet långt... Hur lång tid är det kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 På Ge-kås i Ullared kan du köpa HL2 för 329:- Måste man registrera HL2 även om man bara ska köra Single Player? I så fall är det ju dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 På Ge-kås i Ullared kan du köpa HL2 för 329:- Måste man registrera HL2 även om man bara ska köra Single Player? I så fall är det ju dumt. Ja man måste registrera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 lirade lite hl2dm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 lirade lite hl2dm kaller you nerd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 kaller you nerd har varit hemma sjuk i 4 dagar nu, finns inte mycket annat att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Oh, yes. Ska lana HL2DM i helgen! Hoppas det är kul! Dessutom har jag sett priser på HL2 som har varierat på 170 spänn... dvs. allt från 329 kr till 499... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Hur lång tid är det kvar? Inte lång tid, när du började var det inte lång tid kvar. Jävla besvikelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Nej för faean. Det innan Ravenholm är astråkigt. Tycker jag iallafall. Det är efter allt kul händer... Follow Freeman, Our Benefactors o.s.v. Fast grejen med Nova Prospekt är astråkig. Och Highway 17 också. Långtråkigt, trist och... boring. Japp. haha det största ICKE-w0rd som nåsin funnits Innan Ravenholm va skitkul, Nova Prospect och Highway 17 ägde... follow freeman suger ... har dock inte kommit längre än dit... min dator e så seg så orjkar inte köra... ska formatera imorrn å sen blire spelaspelaspela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Riktigt skräckfilmsaktigt här, 6 Zombies kommer gående emot mig. Ganska mörkt, men det är 6 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ok, när man har registrerat det så behöver man inte ha internet uppkoppling längre, eller? Kör man över steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts