Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det roliga slutar efter Ravenholm :wub:

Nej för faean. :rolleyes:

Det innan Ravenholm är astråkigt. Tycker jag iallafall. Det är efter allt kul händer... Follow Freeman, Our Benefactors o.s.v. Fast grejen med Nova Prospekt är astråkig. Och Highway 17 också. Långtråkigt, trist och... boring. Japp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

..nu när jag vet att min dator orkar med spelet så skulle det vara kul att få lite utlåtanden om det är värt att köpa?

grafiken är fet. men är spelet kul, eller mattas det av ju längre man kommer? får man kriga mot militärer som i ettan eller är det bara aliens?

helt enkelt - rekomenderar ni ett köp, om man tyckte att ettan vart bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej för faean. ;)

Det innan Ravenholm är astråkigt. Tycker jag iallafall. Det är efter allt kul händer... Follow Freeman, Our Benefactors o.s.v. Fast grejen med Nova Prospekt är astråkig. Och Highway 17 också. Långtråkigt, trist och... boring. Japp.

haha det största ICKE-w0rd som nåsin funnits ;):D

Innan Ravenholm va skitkul, Nova Prospect och Highway 17 ägde... follow freeman suger ;) ... har dock inte kommit längre än dit... min dator e så seg så orjkar inte köra... ska formatera imorrn å sen blire spelaspelaspela! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor