Tigerr Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 hej. jag funderar på att köpa halflife2. spelade det hos en kompis igår, och det vart ganska.. eller mycket kul. som jag har förstått det så får man med counterstrike.. source(?) med? jag testade denhär hemsidan som skulle undersöka datorn, men den fungerade inte. stod att det vart nån hårdvara/mjukvara som inte hittades.. så jag tänkte fråga er, om min dator kan driva spelet fint. det vart ett tag sen jag spelade spel på dator, och har glömt det mesta om grafikkort och så. :"> p4 - 3.0 ghz grafik - 256mb ati rv380-4 dvi, video in/out ram - 512 mb hdd - 160gb dvd - 16x tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 hej. jag funderar på att köpa halflife2. spelade det hos en kompis igår, och det vart ganska.. eller mycket kul. som jag har förstått det så får man med counterstrike.. source(?) med? jag testade denhär hemsidan som skulle undersöka datorn, men den fungerade inte. stod att det vart nån hårdvara/mjukvara som inte hittades.. så jag tänkte fråga er, om min dator kan driva spelet fint. det vart ett tag sen jag spelade spel på dator, och har glömt det mesta om grafikkort och så. :"> p4 - 3.0 ghz grafik - 256mb ati rv380-4 dvi, video in/out ram - 512 mb hdd - 160gb dvd - 16x tack på förhand. Det ska funka bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag ska få HL2 till juklapp, hoppas jag. Jag har en PC med: AMD Ahtlon XP 2000+ 512 mb ram 75 GB hårdisk dvd/cd-läsare 48x/16x Cdbrännare/cdläsare ATI Radeon 9200 SE 128 mb 17 tum bildskärm mus, tangentbord webkamera Force Feedback ratt Integrerat ljudkort USB-portar Windows XP Service Pack 1 Men ingen internet-uppkoppling, jag har hört att man måste ha det. Är det sant? Jag vill köra med 1024x768 minst, kan jag spela Halflife2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Men ingen internet-uppkoppling, jag har hört att man måste ha det. Är det sant? Japp, det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag ska få HL2 till juklapp, hoppas jag. Jag har en PC med: AMD Ahtlon XP 2000+ 512 mb ram 75 GB hårdisk dvd/cd-läsare 48x/16x Cdbrännare/cdläsare ATI Radeon 9200 SE 128 mb 17 tum bildskärm mus, tangentbord webkamera Force Feedback ratt Integrerat ljudkort USB-portar Windows XP Service Pack 1 Men ingen internet-uppkoppling, jag har hört att man måste ha det. Är det sant? Jag vill köra med 1024x768 minst, kan jag spela Halflife2 då? Det kommer icke bli fint för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Men då kan jag inte spela hlafligew2 dpå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Men då kan jag inte spela hlafligew2 dpå? Nej, inte utan internetuppkoppling... du måste registrera dig via Steam m.m. Det finns dock olagliga vägar att gå, utanför Steam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nej, inte utan internetuppkoppling... du måste registrera dig via Steam m.m. Det finns dock olagliga vägar att gå, utanför Steam... Jo, men då måste man också ha internet-uppkoppling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Men ingen internet-uppkoppling, jag har hört att man måste ha det. Är det sant? hur kan du inte ha det om du skrev det här? Redigerad 5 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Det kommer icke bli fint för dig Inte? Det flyter väldigt bra för mig som har ett GeForce 3 Ti200, 512 MB RAM, 1.8 GHz, bla, bla, bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Inte? Det flyter väldigt bra för mig som har ett GeForce 3 Ti200, 512 MB RAM, 1.8 GHz, bla, bla, bla. Ditt grafikkort är ju bättre än hans Edit: Om jag inte minns fel, men det gör jag säkert bi tä väj: Vad kör du med för inställningar? Redigerad 5 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jo, men då måste man också ha internet-uppkoppling Nja, det behövde inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ditt grafikkort är ju bättre än hans Edit: Om jag inte minns fel, men det gör jag säkert bi tä väj: Vad kör du med för inställningar? Han hadde ett Radeon 9200 SE 128 MB. Inställnigar.... High på en del, Medium på de flesta och Water på Low. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nja, det behövde inte jag Aha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Den här datorn jag sitter vid nu är familjens internet-dator. Min egna dator är i ett annat rum. Kan jag registrera spelet utan att ha spelet just här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Jag är på "Highway 17" nu. Hur långt har jag kvar? Redigerad 5 december, 2004 av Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Den här datorn jag sitter vid nu är familjens internet-dator. Min egna dator är i ett annat rum. Kan jag registrera spelet utan att ha spelet just här? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag är på "Highway 17" nu. Hur långt har jag kvar? Definera ordet långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Definera ordet långt... Skulle tro att han menar tidsmässigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Usch, är inne i Ravenholm nu, jävla spindlar och superzombies. Vill bara därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts