Ebeeto Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 I Half-Life-spelen är ju zombies och aliens själva grejen, duh... Dock kan jag bli måttligt förbenad när spel som Perfect Dark och Far Cry plötsligt introducerar aliens och monster en bit in i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Grejen och grejen... Black Mesa innehöll Aliens... (Jaja alla HL spel utspelar sig där) men. Det Det känns inte som om t ex ett eventuellt Far Cry 2 skulle innehålla monster om det utspelads i någon storstad. Jag har annars inte kommit speciellt långt, åker luftbåt just nu... så storyn kanske avslöjar syftet med alla dessa varelsers närvaro snart... Redigerad 30 november, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Haha, nej. På de screeeeenisarna jag har sett så ser man ingen skillnad på HL och HL:s hmm... jag har en source-film och grafiken äro grym! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ingen ger mig order http://img12.paintedover.com/uploads/12/dont_u_order_me_around.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ingen ger mig order http://img12.paintedover.com/uploads/12/dont_u_order_me_around.jpg Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ingen ger mig order http://img12.paintedover.com/uploads/12/do...r_me_around.jpg Haha, garvade högt och länge av den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Ingen ger mig order http://img12.paintedover.com/uploads/12/do...r_me_around.jpg Du använder cheat codes eller hur? Hur får man upp konsolen? Jag vet hur man ställer in den OPTIONS >> KEYBOARD >> ADVANCED, men alltså, vilken knapp trycker man för att få upp den? Redigerad 30 november, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Knappen ovanför Tab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Du använder cheat codes eller hur? Hur får man upp konsolen? Jag vet hur man ställer in den OPTIONS >> KEYBOARD >> ADVANCED, men alltså, vilken knapp trycker man för att få upp den? I menyn "Playgames" högerklickar du på "Half-Life 2", sen "properties", sen "Launch Options".. Där skriver du in -console. (markerat med "") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Du använder cheat codes eller hur? Hur får man upp konsolen? Jag vet hur man ställer in den OPTIONS >> KEYBOARD >> ADVANCED, men alltså, vilken knapp trycker man för att få upp den? Om du har ställt in HL2 på att använda svensk layout på tangentbordet får du öppna config.cfg och ändra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Lite buggat kanske. Hoppar på tåget i farten, duckar o försöker glida in under i tuneln, då dör jag typ och slängs upp i luften o landar här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Knappen ovanför Tab Jo jag har tryckt på den förut men ingenting händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Pausa spelet, då kommer konsolen upp. Funkar lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Pausa spelet, då kommer konsolen upp. Funkar lika bra. nej asså genvägen... på skrivbordet... ändra kommandot så det står -console Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Någon som får give weapon_physgun att fungera? Fungerar i alla fall inte för mig. Give weapon_physcannon ger mig bara vanliga Gravity Gun - om - jag är på en bana innan banan du egentligen får physgunnen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Spöiler ahead. Typ. Menat till Urachez, och möjligtvis de som klarat spelet då, så ni andra kan gå in på Google och söka efter pannkakor. Om du vill ha übermanipulatorn så får du börja på valfri bana i Citadel, efter man fått den blåa Gravity Gun, och sen köra 'changelevel blahibla' för att komma till den bana du vill köra på. Det dåliga är att fienderna och vapnena de håller i löses upp, eftersom spelet tror man fortfarande kör Citadel och därför så försvinner fienderna. Ursäktar mitt luddiga förklarande, jag är trött som faen. Redigerad 30 november, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Spöiler ahead. Typ. Menat till Urachez, och möjligtvis de som klarat spelet då, så ni andra kan gå in på Google och söka efter pannkakor. Ahaa! Okej! Tackar. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Är det någon som vill spela den där nya multiplayer grejjen? Kontakta mig via MSN isånafall.. Redigerad 2 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ingen ger mig order synd bara att det inte är du som tagit den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det sa jag aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts