Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grejen och grejen... Black Mesa innehöll Aliens... (Jaja alla HL spel utspelar sig där) men. Det Det känns inte som om t ex ett eventuellt Far Cry 2 skulle innehålla monster om det utspelads i någon storstad.

Jag har annars inte kommit speciellt långt, åker luftbåt just nu... så storyn kanske avslöjar syftet med alla dessa varelsers närvaro snart...

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du använder cheat codes eller hur? :D Hur får man upp konsolen? Jag vet hur man ställer in den OPTIONS >> KEYBOARD >> ADVANCED, men alltså, vilken knapp trycker man för att få upp den?

I menyn "Playgames" högerklickar du på "Half-Life 2", sen "properties", sen "Launch Options"..

Där skriver du in -console.

(markerat med "")

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du använder cheat codes eller hur? :D Hur får man upp konsolen? Jag vet hur man ställer in den OPTIONS >> KEYBOARD >> ADVANCED, men alltså, vilken knapp trycker man för att få upp den?

Om du har ställt in HL2 på att använda svensk layout på tangentbordet får du öppna config.cfg och ändra där. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spöiler ahead. Typ. Menat till Urachez, och möjligtvis de som klarat spelet då, så ni andra kan gå in på Google och söka efter pannkakor.

Om du vill ha übermanipulatorn så får du börja på valfri bana i Citadel, efter man fått den blåa Gravity Gun, och sen köra 'changelevel blahibla' för att komma till den bana du vill köra på. Det dåliga är att fienderna och vapnena de håller i löses upp, eftersom spelet tror man fortfarande kör Citadel och därför så försvinner fienderna. Ursäktar mitt luddiga förklarande, jag är trött som faen.
Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor